22 veljače 2010

DIY - funny things you can do with pasta

Evo jedan 'uradi sam' post za kreativce... Neki dan sam bila u dućanu vidila sam pastu (tjesteninu) u obliku slova koju sam obožavala kad sam bila mala, uvik bi vadila slova iz juhe i pisala svoje ime na rubu pjata. Uglavnom, palo mi je na pamet kako bi se ta pastica dala iskoristit i za maštovitije stvari od juhe:) Kupila sam srebrni lak u spreju u Bauhausu (oko 15 kn), poredala slovca na ploču pluta i nasprejala ih, prvo s jedne strane pa kad su se osušili i s druge.


Drvene pločice (a kao podloga može poslužit bilo što - komad stiropora, fimo, glina...) sam obojala akrilnom bojom (10ak kn jedna bočica) i slova ljepila Super Attack ljepilom. Dobro dođe i pinceta za slaganje slova budući su jako mala i nezgodno ih je rukom slagati. Privjesak, naušnice ili što god vam padne na pamet s kreativnom i originalnom porukom gotovi su u svega par minuta. Evo mojih budućih naušnica.

Nema komentara: