11 veljače 2010

It's my lucky day today:)

Za one koji se pitaju što je to razveselilo vašu novopečenu blogericu slijedi nešto detaljnije objašnjenje.

Broš za znatiželjne, podloga od modre tkanine, metalna kopča s unutarnje strane - 30 kn
Daklem, od kad sam počela zabavljat svoje ručice izradom nakita muku mučim s (radnim) prostorom. Najgori dio te zabave predstavlja iznošenje svih pićugarijica (čitaj repromaterijala) na mali stol u dnevnom, pripreme, a da ne spominjem čišćenje istoga kad završim s kreativnim radom. E, to je sve samo ne zabava! Tako sam 'malo-po-malo' počela dragome žugit (kukat, šnjuhat) kako trebam samo malo prostora, pa makar i jedan mali radni stolić di ću moć barem 70% onih istih pićugarijica držat i ostavit ako mi ih se neda sređivat (dakle uvijek!).

Dragi nije kupio ni napravio stol (unatoč ne tako suptilnim taktikama), ali mi se fortuna danas ipak osmjehnula... U potrazi za pametnijim smještajem bicikli (koje su u jaaako malom stanu jaaako smetale), a zbog budućeg kauča koji bi sutra trebao zauzeti njihovo mjesto, krenuli smo na tajanstveni 6. kat s brdom ključeva i u potrazi za malim, malim prostorom u koji bi mogli uvalit bicikle. Isprobavajući jedan po jedan ključ, jednu po jednu ključanicu našli smo našu malu šupicu:) U šupici crna vreća, a u vreći ne mačak već stol u dijelovima! Spretne ruke mog dragog i voilá moj stolić je već u pogonu!

To je on! Nije veliki, al mene veseli, jaaako!

Nema komentara: