09 veljače 2010

My name is Tina and I am a blogger! Hello Tina!!!

Broš 'SevenOfNine' napravljen od vune i pučice na kojoj se nalazi dio satnog mehanizma - 30 kn

No dobro, bilo bi krajnje vrijeme da se predstavim... Za one koji nisu pročitali moj profil i ne znaju - zovem se Tina i odnedavno se nešto aktivnije bavim izradom nakita. Riječ je uglavnom o nakitu od drva ili tkanine u kombinaciji sa izrescima iz stripa, pučicama (dugmićima), patentnim zatvaračima... ma manje-više svega što mi dođe pod ruku. Upravo sam ovaj blog zamislila kao neku vrstu prezentacije nakita koji izrađujem, materijala i tehnika koje pri tom koristim, ali i o drugim stvarima koje me zanimaju poput mode, dizajna, fotografije... Nadam se da ćete mi se pridružiti u ovom putovanju i da ćete ostaviti tu i tamo koji komentar na postavljene sličice. Veselim se druženju s vama!
Pusa do idućeg posta!

Drvene naušnice u decoupage tehnici, brončane udice - 40 kn

PS. Zaboravih, sav nakit postavljen na ovom blogu (a koji sam sama izradila) je za prodaju. Bilo kakva pitanja ili informacije možete potražiti putem e-maila (adresa u bočnoj traci)

1 komentar:

lea kaže...

logo je odlican!!! veselim se slikama nakita i naravno kupnji istoga!
go girl!