27 ožujka 2010

Čudan dan, danas...

Jutros me probudilo sunce (opet sam zaboravila spustit rolete) već u 8...al nije bitno, valjalo je iskoristit dan kad je tako lipo počeo. Probudila sam dragog kojemu to nije bilo drago, namamila Lulića da ga vuće za prste i izađosmo van...u Maksimir. Savršena šetnjica uz jezerca i kroz šumu...sunce, kornjače, trava, ne tako savršeni krpelji, pomalo umorne noge....nakon sat vrimena kiša! pa grad! utekosmo u auto baš u zadnji čas! u hobi centar u Vukovarskoj između kapalja...nisam našla po što sam došla...doma na prikle od banana s otopljenom čokoladom mmmm....pa glavobolja, glavobolja, glavobolja... aspirin.

Nisam baš kreativna ovih dana, valjda me vrime j... (oprostite na izrazu) i stvarno nemam volje, al meni danas, odnosno sutra kad pomaknem sat za jednu uru, tek počinje proljeće pa se možda i u mojoj mutnoj glavi malo razvedri!? Do tad vas ostavljam sa par slikica iz Maksimira nastalih dok je jutro još bilo dobro i sunčano....

Nema komentara: