18 ožujka 2010

Ništa nova, ništa nova...

Evo, da vas iznenadim - post drugi dan zaredom!? Čudo, čudo viču svi....
Ovih dana sam se bacila na lančiće, al' ih još nisam poslikala (moj vratić ima ožiljak od operacije pa nije baš fotogeničan, tikva je završila u loncu, momak ima bradu....ima li tko prijedlog kako ih slikati da se vidi veličina, način na koji pristaju vratu, a i da izgledaju dobro naravno?)...potrudit ću se smislit nešto ovih dana pa da ih konačno stavim na blog. Uglavnom radim s papirom u zadnje vrime i to me oduševljava! Stvarno je čudesna ta tekućina koju imam, a koja pretvara papir (a i tkaninu) u plastiku! Čudesno!
Do posta s lančićima i posta s tutorijalom kako napravit papirne perle evo par naušnica u decoupage tehnici! Enjoy!!
PRODANO!


I jedne drveme s metalnim dijelovima

PRODANO!

4 komentara:

Anonimno kaže...

Može li ime te čudesne tekućine? Please :)

tina.b. kaže...

na bočici piše Deco Hardener. Kupila sam ga u Hobby centru na Vukovarskoj. Mislim da imaju i online dućan za one koji nisu iz Zg-a

Divana kaže...

Ove prve su mi odlične : )) samo što, nažalost, mogu nositi samo one sa kopčicom!

tina.b. kaže...

Hvala Divana! Nemaš probušene uši ili ne podnosiš bižuteriju? Moja prijateljica bezbojnim lakom za nokte prođe naušnice i lančiće i kaže da to pomaže.