31 ožujka 2010

Nova roba iz kamenog doba

Ne znam za vas, al ja OBOŽAVAM pohodit Hrelić - pod uvjetom da ne puše i ne pada kiša (u tom slučaju doživljaj je potpun, al bolje da nije tako). Zabavu mi prije svega predstavljaju priče koje tamo čujem u prolazu tipa:
cigić - nova roba iz Njemačke, cipele za samo 20 kn
kupac - kako da su tako jeftine?!
cigić - a jedna cipela broj 39 druga 40!
ili mlađahni cigići koji repaju ili faćkaju cure u prolazu. Vika, svađa, nadmetanje ko će ponudit manju/veću cijenu, narodnjaci, prašina, ljudi, smeće....sve je to Hrelić!!
Do sad nisam kupovala robu (osim jedne kravate, pletene kape i 2-3 marame). Uglavnom ciljam na torbe, nakit i neke sitnice koje mogu iskoristit za izradu svog nakita poput dugmića, znački, privjesaka i sl. Evo nekoliko mojih 'ulova'

broševi za 1 kn
pućice, mali ključevi i crvene naušnice sve za 10 kn
torbe (prva je mango!) po 10 kn

Znam ponekad ići i srijedom i ako je lip dan tad mi bude bolje nego nedjeljom jer ima manje ljudi pa se može bez gužve i ometanja prekapat po kopama na podu ;) Jedino se još nisam usudila otići tamo s biciklom, strah me da je ne ukradu ako je parkiram, a vuč je cilo vrime sa sobom bi bila tlaka... A moram se malo bolje uvježbat cjenkanju jer ako ste u stanju provest malo vrimena pregovarajući stvarno možete naći dobrih stvari za male novce. Moram priznat da mi je taj dio najmrži jer stvarno ne znam pregovarat. Al naučit ću!

Kakva su vaša iskustva s Hrelićem ili drugim sličnim buvljacima? I ako imate kakvo novo mjesto za jeftinu kupnju starih i dobrih stvari (a ne mora nužno bit Zagreb, čujem da i u Splitu nešto slično organiziraju nedjeljom) svakako predložite!

Nema komentara: