21 ožujka 2010

DIY - papirnate perle

Prvo da objasnim zašto ne stavljam postove baš redovito... Dakle, ove godine, zapravo prošle, sam se u 10om mj. preselila u Zg radi škole koju sam tu upisala. Adsl je osto na Pelješcu (plaćamo ga, a ne trošimo?!), a u Zg-u nemamo ni fiksnu liniju, a kamoli Internet stoga sam manje više ovisna o ilegalnom signalu koji tu i tamo ulovim (ne probijam šifre, samo one otvorene...nije neka isprika, znam) ili o besplatnom signalu po kafićima :) Švorc sam ljudi, štedim na svakom koraku.
A drugo, probat ću, koliko mi signal dopusti, konačno stavit taj tutorijal kako napravit perlice od papira.
Dakle, treba vam univerzalno ljepilo, papir (!?) po mogućnosti što tanji tipa salveta ili wc papir, bušilica (za rupe, a ako nemate bušilicu probajte iglicom izdubiti rupe dok su perle još mokre) i eventualno lak ili ljepilo za decoupage.
Prvo u nekakvu posudicu izmrvite papir i polijte ga toplom vodom (ukoliko je papir deblji trebat će se toćat neko vrime)

Nakon što se paprir počme raspadati iscijedite vodu i dodajte ljepilo (ne štedite) i dobro promiješajte (možete ih izmiksat i u multipraktiku, pa posli dodat ljepilo). I onda uzmite komadić smjese i oblikujte ih kako želite s time da ih treba dosta pritiskat da se iscijedi suvišna voda.


Stavite ih na najilon i pustite da se suše (trebat će im dan sigurno, a možda i više). Rupu probušite dok su još mokre s iglicom, a ako imate bušilicu napravite to nakon što su se perle dobro prosušile. Ja sam moje još premazala ljepilom za decoupage da budu tvrđe, a možete ih i lakirati ili obojati.

Ako su vam perle fora, a sve vam to izgleda ko gnjavaža evo moja dva lančića koji su na prodaju.


Lančići načinjeni od ručno rađenih papirnih perli, korištene su i staklene perle, dijelovi satnog mehanizma, plastični ukrasi, tekstilna vrpca, lanci u srebrnoj i zlatnoj boji - PRODANO!


Nema komentara: