08 ožujka 2010

Svim ženama, a posebno onima koje prate ovaj blog, čestitam dan žena!


Moram priznati da nisam neka zagrižena feministkinja, mislim, volim da me moj dragi tetoši, tu i tamo otvori vrata od auta, plati račun u restoranu i štiti kad me netko krivo pogleda...Isto tako ne mislim da su  žene uvijek u pravu i da mogu baš sve (baš kao ni muškarci) ali, vjerojatno kao i većina drugih žena, ne podnosim predrasude i naljutim se kad čujem da je žena manje plaćena od muškarca na istom radnom mjestu, da je otpuštena jer je ostala u drugom stanju, da joj je teže naći posao... Na žalost, kod nas je još uvijek uvriježeno mišljenje da je muškarac najpametniji i glava obitelji, a da žena tome puno ne doprinosi.
Ja imam sreću da imam obitelj koja me odgojila da mislim drugačije, dragog koji me poštuje i smatra ravnopravnom, a jednog dana nadam se da ću (unatoč depresivnog i teškog stanja u Lijepoj Našoj)  imati i posao koji me ispunjava, ali i djecu kojoj ću prenijeti ista načela  u koja vjerujem i uz koja sam odrastla - čovjeka ne određuje spol, već ono što je ostavio iza sebe.

Nema komentara: