23 ožujka 2010

Vjetar u leđa

Svrstavam samu sebe u kategoriju gurmana - volim dobro jest, volim znati o onom što jedem i volim kuhati. Ne samo to drage moje nego sam i momka naučila kuhati pa je sad užitak potpun. U to ime, danas imamo frišku sirnicu (ipak je Uskrs blizu) za doručak :) Ne znam koliko vi (ne)volite kuhati, al tila sam podjelit ovaj jednostavan receptic s vama, a koji sam našla na Coolinarici. Zapravo je toliko jednostavan da ga i početnici mogu napraviti bez potencijalne katastrofe (hm, osim vrućeg ulja...?!)... Da....No, uglavnom, neki dan mi se užaaaasno jelo nešto slatko (iako sam slani tip), a uz stisku u budžetu valjalo je iskombinirat nesto od namirnica koje sam imala doma. Dvi banane, prašak za pecivo, malo brašna i šećera i voilá! Sve triba dobro izgnječit i promišat (pratite recept na linku, ja sam dodala aromu vanilije, a mogle bi proc i kockice čokolade, malo kokosa il što već volite), sa malom žlicom ih stavljat u vruće ulje, okrenit 2-3 puta i eto, gotov deser za doslovno 15 minuta!
Evo kako su moje ispale

Nema komentara: