13 travnja 2010

Back in Zagreb!

Vratila sam se u Zagreb i u zimu... Na Pelješcu sam stvarno uživala u prekrasnom vremenu, suncu, mirisu mora, proljeća u zraku mmmm....vratila bi se :)
Nego, da javim dobru vijest - dobila sam zeleno svjetlo i izgleda da ipak krećem u otvaranje štanda s nakitom ovo ljeto! Sad me čeka puno posla i puno nakita za napraviti! U to ime sam sa sobom dopotezala brdo dašćica koje još moram obraditi i sastaviti u ogrlice i narukvice... Evo par fotki obrađenih dašćica (a imam još bar tri puta toliko za izbrusiti i polirati), uglavnom je riječ o maslini, česvini, rogaču i smrču (većina je nastala iz korijena istih - bagerom iskopani iz zemlje, sušeni godinu dana, očišćeni od zemlje i kamenja, rezani u kocke koje se mogu iskoristiti, cirkularom rezani u tanje komade, ti komadi ponovno umanjeni u željene oblike na manjem cirkularu, brušene - neke ručno neke na tračnoj brusilici, radi patine i održavanja premazane kremom na bazi maslinova ulja koju radi mama od momka - mala tajna velikih majstora, ne smijem odat baš sve;)...

Nema komentara: