26 travnja 2010

DIY - Mašnice od rukava stare košulje:)

Imam te stare balerinke koje su već prošle sve i svašta, a pošto nastojim štedit (lovu koju nemam) na svakom koraku znači da će morat izdržat još jedno proljeće tile one to ili ne. Potaknuta kreativnim curama koje postaju svoje uratke na 'uradi sam' na Forum.hr-u odlučila sam i ja svoje osvježiti! Mašnicama! I to ne bilo kakvim - mašnicama napravljenim od rukava neke stare košulje. Ako vam se sviđa pokušajte sami nešto slično, slijedi tutorijal.

1) Za mašnice sam koristila staru košulju i to sam kraj rukava (onaj dio di se nalazi puca). Odrezala sam ga uz sam rub, nastojeći da ne uništim mašinom šivani rub kako se ne bi sukao...ovaj dio za kopčanje na košulji sam kasnije iskoristila za sredinu mašnice
2) Drugi korak je uzeti odrezani dio rukava i spojiti ga na rubovima. S obzirom da je ovo stara košulja pa su ti rubovi ekstra čvrsti preporučam deblji konac i oštriju iglu :)
kad završite sa šivanjem rukavić bi trebao izgledati otprilike ovako
3) Kroz sredinu rukava provučete konac
4) koji ćete zatim stegnuti prema sebi kako bi dobili nabore, zaglavite na kraju kako se šav ne bi kasnije olabavio
5) Dio košulje gdje se nalazi kopčanje obično s unutarnje strane ima završni šav koji služi da se roba ne suče i obično je taj šav ravan. Zašijte odrezane rubove preko šava s unutarnje strane kako bi dobili trakicu ...otprilike ko na slici
6) Stegnite trakicu oko sredine rukava (onaj dio koji ste prije prošili) i zašijte je na stražnjoj strani koja se ne vidi. Preporučam da stisnete mašnu što više možete kako taj dio u sredini ne bi bježao.
7) I voila! Napravite još jednu takvu i imate nove balerinke! Moje su imale nekakvu tanku mašnicu na vrhu koju sam digla. Prva misao mi je bila da ih pričvrstim pontapetom (zihericom), al to nije išlo pošto su balerinke od nekog umjetnog i dosta čvrstog materijala pa sam ih jednostavno zaljepila Super Attack ljepilom (može se kupit u bilo kojem dućanu, obično kraj blagajne;)

4 komentara:

Anonimno kaže...

predobro :)

Anonimno kaže...

aaah, puno hvala, ovo je predobro *_*
ja namjeravam to iskoristi u izradnji masnica za kosu. ;)

Anonimno kaže...

kako cool

Maja kaže...

Big lajk :)