28 travnja 2010

Kreativni nered koji treba počistiti

Na mom desktopu postoji jedan folder koji se zove "Tina". U tom folderu stoji još jedan folder koji nosi ime "ideje". U tom pak folderu stoji još jedan folder, "motivi i ideje za nakit", i u tom folderu već misecima stoji ova slika...
mislim da je slika skinuta s bloga Face Hunter mada nisam 100% sigurna
...na kojoj cura ponosno pokazuje svoju prekrasnu ogrlicu. Kao što i ime foldera kaže, ova slika mi je trebala bit isnpiracija za lančić koji ću napraviti i to kad konačno za to odvojim dovoljno vrimena i pripremim živce. 
Dok sam jutros uz kavicu pregledavala što ima novo na omiljenim mi blogovima vidila sam da je na svom prekrasnom blogu ShadeOfPuple postavila post kako napraviti sličnu ogrlicu. Bio je to znak da se bacim na posao. Cilo popodne sam provela prevrčući kutiju sa restlovima, radeći cvjetiće, birajući perle i moram priznat da sam oduševljena rezultatom! Zapravo sam toliko oduševljena da nisam sigurna bi li ih uopće prodavala.
Međutim, dvije mane se javljaju kod izrade ovakve ogrlice - već spomenuto potrošeno vrime i strpljenje, a druga je ova

                         
Pri tom imajte na umu da ova fotografija predstavlja pola stana u kojem trenutno živim!
Ogrlice nisam slikala jer je u međuvremenu pala noć, al hoću, u jutro, pa ću nadopuniti post. Napravila sam dvije i u planu je još jedna za večeras.

Edit: Evo lančića, mislim da ću ovog crno-sivog ostavitit sebi (prve dvi slike), a ostali da će ići na prodaju. Nadam se da vam se sviđaju! Želim vam ugodan dan ljudi :*
                            
                             
PRODANO!
                            
                             
NIJE NA PRODAJU!
                                 
A u međuvremenu sam napravila još ovu:)
PRODANO!
Lančići rađeni od tkanine i perli, lanci u boji starog zlata, cijena jednog lančića je 100 kn

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

jako lijepo si ih napravila :))) moj favorit je zeleno-crna :)

Anonimno kaže...

nisam se potpisala :D Charlie

SmallG kaže...

Zaboravila sam te na forumu pohvaliti, pa ću ovdje! :)
Sviđaju mi se ogrlice! I meni je ova zelena naj! :)
Morat ću si ja koju složit! ;)

tina.b. kaže...

hvala drage kolegice blogerice :)

butterfly307 kaže...

odlične su ti ogrlice!!!

tina.b. kaže...

hvala butterfly307 :)