24 travnja 2010

One muffin/button too much!

Pozdrav najdraži moji...
Već duuugo žudim za domaćom (čitaj maminoj) pitom od jabuka. Pošto mama nije blizu da mi je napravi, a ove iz slastičarne jednostavno nisu tako slatke ostalo mi je samo da je napravim sama. Nije pita već kolačići od jabuke (muffins) po ovom receptu uz dodatak kikirikija u tijesto i banane u ovaj dio di idu jabuke. Priskočila sam obid, al' svejedno ne mogu disat!!

Zadnjih dana sam imala nekoliko narudžbi za prstenje pa evo onih koji su ostali i jedna ogrlica od puca koja mi je oduzela mnogo vrimena, a i strpljenja. Nadam se da vam se sviđaju radovi:)

Prstenje s pucama, podloga metalna u boji starog zlata ili bakra - 25 kn komad

Lančić s pucama u tri niza, alkice i kopča u boji srebra - 100 kn

Đurđica je dama savršenih proporcija...na ne tako savršenim proporcijama lančić izgleda ovako

Nema komentara: