17 travnja 2010

Pročitaj me i upoznaj, ako želiš...

Evo sidim za laptopom i za omiljenom poslasticom u zadnje vrime, zobenim pahuljicama s grisom i veeelikom žlicom lino lade, i pripremam se na jedan iskreni post o kojemu već neko vrime razmišljam. Ma dobro, nije sad ne znam ni ja što, više neka moja dvojba...radi se o blogovima i njihovim blogerima i o kupnji preko Interneta.
Ja sebi priznajem da sam nepopravljivi nepovjerljivi skeptik, što mi, da se razumijemo, nije najdraža osobina, no u današnje vrime ne čudi da nas je većina takvih. Eto, priznajem, nisam nikad ništa kupila priko Ebay-a.....a privlači me ko Grgu Čvarka osinjak! Joooj, čega tu sve nema! No, stvar je u povjerenju i tu imam problem...kako znati da je ono što kupuješ upravo kao na slici? I ako nije, hoće li mi pomoć negativna kritika da dobijem svoje novce nazad i je li sve to skupa vrijedno živciranja i vrimena? Odgovor, netko?!
Nitko?!
Ista stvar me muči i s blogovima...i to ne samo blogovima poput moga koji služe za promociju već i onih privatnijeg tipa koji imaju svrhu nekakvog osobnog dnevnika. Ono što mene zanima kao čitatelja bloga tko je osoba iza napisanih riječi. Ne da bi tu istu osobu možda prepoznala na ulici, već da spojim karakter s fizičkim likom jer mi je tako stvarnije to što ta ista osoba na blogu piše. Ono što me pak k'o blogera muči jest upravo to - otkrivanje svog identiteta i lica... opet pitanje povjerenja....
Razmišljala sam dugo, zapravo odkad sam počela pisat ovaj blog, o tome i shvatila da ne mogu tražiti od vas da vjerujete onom što pišem, slikama koje stavljam, nakitu koji radim, da imate povjerenja u moju riječ ukoliko i sama ne pokažem malo vjere (a i hrabrosti) pa da i likom stanem iza svega napisanog.
Pa eto, poanta je da ipak valja imat dozu povjerenja i da je to ovakvom svijetu prijeko potrebno!

4 komentara:

Divana kaže...

Pozdrav,

Kupovala sam i prodavala preko eBaya i uvijek je sve teklo glatko : )
Svima je u interesu da ih pozitivno ocijeniš i izaci ce ti u susret.

tina.b. kaže...

razgovarala sam s prijateljem o tome, kaže isto! Kartica za e-kupnju na putu, bacam oko na ponudu;)

jubistacha kaže...

Slučajno naletih na ovaj post i ne mogu da ne komentiram sliku. Jeli to pao kapućino u Kantunu? ;)

tina.b. kaže...

ehej! Ovo je slikano u Stonu, ime kafića mi nije poznato...