05 travnja 2010

Think pink!!!



Već se sat vrimena borim sa postavljanjem slika na facebook...ide, ide, ide i onda nakon 15 minuta čekanja blokada i opet iznova! No dobro, dok se slike dižu po stoti put zaključila sam da mogu ubit vrime tipkajući novi post.
Nego, kako vam se sviđa novi izgled mog blogića? Konačno sam shvatila da mogu minjat fontove i podloge i sad sam u raju....još da uberem par sitnica (poput slikica za odvajanje postova)  i bit ću potpuno zadovoljna.
Inače, sad sam na Pelješcu i nisam radila ništa nakita par dana, ali u planu su novi lančići od drva pa sam u potrazi za zgodnim godovima i nijansama istih. Mama je u tu svrhu  kupila cirkular budući je i sama opsjednuta izradom nakita pa ću ga i ja iskoristit dok sam još tu. Inače, moja mama je također kreativna duša od koje sam vjerojatno i sama nasljedila ljubav prema ručnom radu. U zadnje se vrime i ona bacila na izradu nakita, ali od žice. Još se dvoumi želi li prodavati to što je napravila (a ja je nagovoram da to učini) pa, ukoliko se za to odluči, vi ćete prvi moći vidjeti i kupiti ukoliko vam se svidi to što radi.
Evo, ubacit ću u post još koju slikicu (pošto je face odradio svoje) za one koji ne čitaju ;)
Pozdrav i sritan Uskrs svima:)

PRODAN!
PRODAN!
 Broševi od tkanine, patentnih zatvarača, perlica i puca, metalna kopča (2 cm) s unutarnje strane 
30 kn komad

Nema komentara: