14 svibnja 2010

Ako želite sovu, vaša je :)

Dakle, rekla sam da pripremam iznenađenje za vas koji me čitate i pratite. Riječ je o prvom uspjelom pokušaju transfera... Da, da, prvo i vaše je, ako ga želite! Riječ je o drvenom (hrast) privjesku na sovicu (gle čuda?!) i lančiću u boji srebra, dužine cca 40 cm.
Ako vam se sovica sviđa i želite je imati sve što tribate napraviti jest
ostaviti u komentarima ovog posta ili na Face-u svoje ime i e-mail adresu
i ja ću na eci-peci-pec izabrat kome ide sova. Bilo bi mi drago da podijelite link ovog bloga na svom Facebook profilu (imate ikonu u izborniku s desne strane) pa da se što više ljudi uključi.

Neka igre počmu!

Edit: Ukoliko ste sramežljive dušice ili imate problema s ostavljanjem podataka u komentarima možete poslati info i na mail :)

Broj komentara: 12:

romana kaže...
Autor je uklonio komentar.
romana kaže...

Preprepredobro,super su mi te sovice!!
Romana, mozdoll@gmail.com

naldor kaže...

odlicna je kao i svi radovi!!! pozz
Naldor@net.hr

Replica kaže...

<3 Tamara; antitamara@gmail.com

Anonimno kaže...

hihi, da se okusam, prepre mi je sović :)
lidija, lidacicaaa@gmail.com

Anonimno kaže...

Slatkoo :)

Josipa, josipa.rister@hotmail.com

Anonimno kaže...

Ideje su ti stvarno super,steta sto sam ja nespretna:)
Ana,grinch984@gmail.com

tina.b. kaže...

hvala cure na lipim komentarima:*
prijave zaključujem sutra na večer kad će Tić odlučit od kojeg broja kreće eci-peci-pec. Još jednom sritno svima:)

i ana...mene moj dragi smatra najnespretnijom osobom koju zna tako da uvik ima iznimki od pravila - samo se valja uputit i opustit!

SmallG kaže...

Čekajte mene! I ja oću sovicu! :)))
Maja, smallg77@gmail.com

mijac *-* kaže...

pa sovica je preslatka:)
i sama bi si ju napravila da sam tako spretna :D
mia__os@hotmail.com

Anonimno kaže...

Hvala na puno originalnih ideja! A sović je jednostavno presladak ^^
Valentina, simple_perfect_plan@hotmail.com

Dragana kaže...

Ajme sova je odlična, obožavam ih u svakom obliku!!!

ddogancic@gmail.com