13 svibnja 2010

Are you ready for transfer?


Iako sam kupila 10ak rajfova i bila spremna na posao, ipak sam se bacila na privjeske za lančiće u tehnici transfera. Za one koji ne znaju o čemu je riječ ili koje zanima postupak kako bi sami isto napravili Izzy je na svom blogu Laboratory of unique creations napravila savršen tutorijal pa pogledajte. S obzirom da je ona stvarno detaljno i uz slike pokazala proces izrade nema smisla da to ponavljam. Umjesto toga pokazat ću vam samo par mojih neuspjelih pokušaja kako i vi ne bi ponovili moje greške :)
Transfer s drvofiksom/decoupage ljepilom na plastiku nije najbolje rješenje, što bi nekima bilo logično pa ne bi isto ni pokušavali napraviti (očito nisam jedna od takvih). I svakako ne budite nestrpljivi (a ja uopće nemam problema s time?!) i pričekajte da se ljepilo dobro dobro osuši jer će vam se u protivnome boje razmazati kad dođu u dodir s vodom!
Treba znati kad stati strugati i prestati tapkati vodom - Nisam baš iz prve skužila da je dosta pa sam ostrugala pola boje. Uglavnom, kad maknete zadnji sloj papira i kad slikica/natpis postane lagano ljepljiva znači da ste došli do drvofiksa i da biste tu trebali stati. Meni je slikica ispadala lagano bjelkasta i to me zbunjivalo, al baš takav je i drvofiks - bjelkast dok je mokar, a proziran kad se osuši. Dakle - bjelkasta i ljepljiva slike = stop struganju!
Ovo gore su sinoćnji pokušaji...odustala sam, a jutros se bacila u nove radne pobjede. Evo kako to otprilike izgleda
natpisi i sličice isprintani na papir obljepljen drvofiksom
pripremljeni i izrezani motivi i natpisi
koji čekaju da se osuše...i...neću....al stvarno neću odma strugat....pričekat ću....iza predavanja, večeras....tako je....pričekat ću! Možda samo jednu....eci peci pec....
ma kad je stol već u neredu
Onda, večeras kad ogulim ostatak poslikat ću da vidite što se krije iza ovih papirića. Nadam se da ćete izdržat u neizvjesnosti...poput mene!

Da, da...umalo sam zaboravila! Pripremam vam malo iznenađenje ovih dana... Pratite i čitajte me i dalje da bi znali kako se ubaciti u bubanj :)

3 komentara:

SmallG kaže...

Baš mi se sviđa ova tehnika! Nju još nisam probala ali budem! :) Hvala na tutorialu! :)

tina.b. kaže...

ja sam se isto oduševila Izzy-inim tutorijalom i to kako sve super lako izgleda, al ima masu cakica na koje triba pazit. sritno:)
i da, pošalji sliku uradaka pa možemo razmjenit iskustva:)

LadyA kaže...

Pa ovo je zakon! Super ti je blog, drago mi je što smo se pronašle;) Pozdrav!