20 svibnja 2010

Strip away!

Da vas ne umorim s transferom i pločicama (iako sam ih radila još od preostalih isprintanih natpisa...btw dok ne kupim boju za printer nema novih, samo postojeći natpisi) odlučila sam staviti slike par broševa koje sam radila u strip fazi prije par mjeseci.
PRODAN!
 
Broševi napravljeni u kombinaciji stripa i tkanine, metalna kopča cca 2 cm s unutarnje strane, 30 kn komad


Inače, za tjedan dana imam ispit za koji trebam napravit nekakve vježbe, a tako sam se odvikla od učenja da se ne mogu prisilit sist za knjigu. Uz ispit me čeka i selidba idući petak, prijateljičin pir u subotu... i zanimljivo da mi sad, kad u stvari nemam vrimena, svakakve ideje padaju na pamet i samo bi radila nakit i stvarala. Grrr... Čak sam ručno i skratila jednu od onih suknji kupljenih na Hreliću! Sve samo da ne učim :)

1 komentar:

Anonimno kaže...

za boju toplo preporučavam
magazinrs
ja ju ovijek tu nabavljam!
btw jako lijepi uradci i printevi!