15 svibnja 2010

DIY - Cvjetići od starih čarapa :)

'Supljač' - nikad ništa ne bacaš, skupljaš i gomilaš uglavnom stvari koje ti ne tribaju (al možda hoće jednog dana) iako nemaš di s njima?! Prepoznaješ se u definiciji? Ja da, a o mom ormaru bolje da vam ne pričam - tri krila mi nisu dovoljna, a oblačim tek 30% odjeće u njemu. Jedna od rijetkih stvari koje tu i tamo zapravo i bacim su stare bičve (čarape). Ove godine sam kupila čizme koje su mi baš svim bičvama napravile rupe na prstima. Tako su nastradale i one koje sam prošle godine kupila u H&M u Budimpešti i smatram ih svojevrsnim suvenirom. Nisam se mogla natirat da ih bacim iako imaju bar 5 rupa pa tako od zime stoje i čekaju! Neki dan mi se upalila lampica - cvjetić!
Kladim se da svaka od vas ima takvih stvari kod kuće, za ovaj tutorijal mogu poslužiti i hulahopke (one sa što više dena su još i bolje od ovih pamučnih s kojima sam ja radila), rukavi starih majci bilo što što vam se nađe pod rukom.
Evo što vam je potrebno:
1) odrežite trakice različitih širina (dio bičve ispod lastike do pete jer je taj dio obično najočuvaniji)
2) Svaka izrezana traka će biti sloj 'latica', a o vama ovisi koliko ćete ih iskoristiti - ja sam koristila dvije trake za jedan cviet. Kroz jedan rub trake provučete konac.
3) Konac lagano povucite kako bi dobili nabore te jedan kraj zašijete za drugi kako bi dobili krug. Otprilike ovako:
4) Ja imam cik-cak nožice pa sam rubove odrezala da ne budu ravni, al ovaj korak možete izostaviti ako nemate te nožice
5) Sada isto napravite s ostalim trakicama i međusobno ih spajajte/zašijte jednu za drugu. Dok ih spajate možete odmah i dodavat perlice i/ili dugmiće u sredinu
6) To je u principu to - zadnja faza bi bila zašiti ili zaljepiti  kopčicu za broš ili, kao u mom slučaju, zašiti trakicu kako bi ih montirala na rajf (ukrase vezujem na rajf i minjam drugim kad mi dosade)
Inače na flickeru ima odlična grupa Trashion Nation u kojoj ljudi postaju slike svakojakih uradaka koje su napravili od stvari koje su drugi ljudi ili bi drugi ljudi bacili. Ima stvarno super ideja, svakako ukradite koju!

3 komentara:

SmallG kaže...

Tutorial ti je odličan! A rajf još bolji! :)
A u vezi skupljanja stvari, hrčak se može sakrit u usporedbi samnom! Ja za sve pomislim, pa možda će mi trebat! :)))
A vidim da si i ti tu negdje! ;)
E da, a kad konačno neš i bacim, zatreba mi za par dana! Ah taj Murphy! :)))

tina.b. kaže...

upravo tako! u zg-u smo u stvarno malom stanu pa se suzdržavam, al doma, na Pelješcu, imamo cili kat kuće di su smištene stvari tipa 'SIGURNO će mi tribat jednog dana':) Neizlječiva sam!

Anonimno kaže...

rajf je genijalan, mogla bi ih malo više raditi (uzimajući u obzir i razne oblike, jer na moju okruglu glavu rijetko koji ide, hehe :D) ali predivan je!