11 svibnja 2010

Dobra krojačica u Zg-u...preporuke?

Pozdrav dragi moji...
Nije me bilo par dana, al imam dobar razlog. Ljubav je bila u gradu :)
To sam iskoristila, osim za pauzu od buljenja u monitor i prtljanja oko rajfova, i za posjet Hreliću. Posrećio nas je topal i sunčan dan rezultat kojega je opeklina na vratu u obliku kvadrata i trag od cvika na nosu...o prašnjavim i šporkim patikama i gaćama (da ne bi bilo zabune mislim na hlače :) da ne govorim.
Uglavnom, zadovoljna sam kupljenim... upecala sam par dobrih stvarčica i po prvi puta kupila i odjeću, točnije jednu haljinu i tri suknje (sve za 15 kn). Doduše sve ih treba skratiti, ali boje i dezeni su mi super pa me nije briga, makar ih iskoristila za broševe ili lančiće!
Evo ovih koje ću samo skratiti u minjake :)
Bila sam u neke rendom krojačice u susjedstvu pitati koliko bi me došlo skratiti suknju (znači običan rub, bez neke velike filozofije). Tražila me 60 kn! Ne znam za vas, al meni se to čini prepreviše! To je doslovno 15 min posla, ma niti toliko! Napeto mi ih je skratiti i nositi, al mislim da će ipak pričekat da se dočepam Danice mašinice na Pelješcu...
Ovu zelenu čeka malo više posla...trebalo bi joj odrezati gornji dio, suziti je i prebaciti 'pas' (struk). Može li mi tko preporučit dobru (po mogućnosti i jeftinu) krojačicu u Zg-u koja bi se bila voljna time pozabaviti??

I da...pronašla sam second hand dućan u kojem je sve po 10 kn! Dobre stvari se ipak tu i tamo događaju i meni...s obzirom da je to jedini šoping koji si mogu priuštit trenutno :)

2 komentara:

Anonimno kaže...

Gdje je taj second hand dućan gdje je sve po 10kn? O.o

Hvala!

tina.b. kaže...

e, znala sam da će vas bit:) na Trešnjevačkom placu!