05 svibnja 2010

Easy like Sunday morning...

Pozdrav dragi moji!
Moram priznat da sam malo ljenjiva posljednjih dana, iza mene je tek jadni pokušaj da oslikam neke naušnice (koje će vj. završit u smeću), pokušaj da zalipim neka stakalca (i to propalo) i dva rajfa. Od svega navedenog ovo posljednje prolazi :) Jučer sam se šišala i sad imam poprilično dječačku frizuricu pa mi je tribalo nešto da se okitim da ne bi bilo sumnje da sam cura!
Na ovom rajfu mašnica je vezana, a ne ljepljena, tako da je mogu zamijenit drugom kad mi ova dosadi
Ovaj rajf je na prodaju. Za sada ukras na njemu nisam ljepila (danas mi stiže pištolj za silikon) i on je također vezan (napravila sam trakice s unutarnje strane koje se lako mogu (od)vezati  na rajf pa ako nekom tako više paše mogu ih i ostaviti pa se ukras može lako mijenjat kad vam dosadi). Čak razmišljam da radim samo te ukrase s trakicama tako da možete kupit jedan rajf, a ukrase mijenjate. Razmislit ću još o tome....
Uglavnom, cijena ovog rajfa je 40 kn

Ne znam za vas, al' meni je užasno teško nać rajf koji mi izgleda normalno na glavi. Obično se događa da mi strši poviše kose ili da mi je mali pa me žulja iza ušiju... Ah, velika glava.
Zapravo nisam rajf nosila od kad sam se ošišala na kratko (ima od toga godina dana) iako mi se jako sviđaju. Glavni razlog zbog kojeg ih ne nosim (osim kratke kose) jest da me od njega redovito glava boli. Ovaj tamno rozi koji sam kupila neki dan je vjerojatno najudobniji rajf koji sam ikad nosila, a nije mi ni mali i ne strši!
I da, sjećate se ovog posta? Rekla sam da ću sebi ostaviti crni lančić, al sam se ipak predomislila i odlučila za ovaj karirani... Nekako mi je više prerastao srcu! Ostali su na prodaju, cijene su navedene u postu "Kreativni nered koji treba počistiti"...
                                 

4 komentara:

Anonimno kaže...

Ma cura si, vidi se i bez rajfa :)

tina.b. kaže...

jeeej:D
al isto ću ja tu i tamo stavit rajf!

bricolage kaže...

Cvijeće ja super ispalo, ali ne vidi se na fotki baš dobro na čem to visi, jeli to neka tkanina ili lančić?

tina.b. kaže...

Bricolage, misliš na lančić na zadnjoj fotki? cvijeće visi na lancu kroz koji je provučena tkanina. Cvijeće je dijelom zašiveno dijelom zaljepljeno na podlogu od čvršće tkanine (od koje se rade kaputi).U par postova niže sam stavila još slika.