25 svibnja 2010

Krpice, opet :)

Još uvik se borim s koncentracijom i pokušavam prisiliti učiti. Uglavnom doziram učenje u malim količinama, a pauze su valjda duge koliko bi učenje tribalo biti. Al' eto, koju pauzu tu i tamo iskoristim za prčkanje po trakicama. Jesam li već rekla da sam se zarazila?!
Broševi od trakica tkanine, metalna kopča s unutarnje strane cca 2 cm - 30 kn komad
Također mi je pala na pamet ideja za lančić, al' još nisam sigurna kako ću je realizirat. Nacrtala sam kako bi otprilike tribala izgledat...
...pa sad još moram smislit kako spajat trakice da se spojevi ne vide i da to sve skupa fino izgleda! Možda netko od vas ima ideju kako da to napravim? Mislila sam ih prvo lipit, al mislim da bi se spojevi i ljepilo vidili (s obzirom da još nisam na ti sa silikonskim pištoljem) tako da mislim da ću ih ipak probat zašit. Ili možda da ih ne šivam međusobno već na nekakvu podlogu? Da...možda je čak zadnja opcija najbolja...

2 komentara:

Izzy kaže...

Strašno su mi fora ovi brošići, tim više što se mogu svrstati u svojevrsno recikliranje, a to mi je posebno drago! Sva tri su mi štosna, ali prvi mi je za dlaku simpatičniji, mislim da su perlice imale neke veze s tim! ;)
Ogrlica... Zašto ne pokušaš prišivati na unaprijed određenu podlogu, tj. oblik. Mislim da bi mogla ispasti jedna divna i "hrabra" ogrlica, neka bude malo veća, just to make a statement! Sretno i jedva čekam da vidim što si iskombinirala! :)

tina.b. kaže...

hvala draga Izzy :) i ja sam mislila tako nešto, zašiti ili zalipiti na podlogu i svakako da bude velika. Morat će pričekat još koji dan dok raspakiram sve stvari...u kući je kaos ;)