02 svibnja 2010

Leave it to me!

Onda, kako je vama prošao 1. maj? Moj uglavnom neradno, lino i s viškom hrane.
A kako nisam bila vridna i kako nisam ništa novo napravila odlučila sam u ovom postu pokazati par stvarčica od kojih se nisam mogla odvojit iz kojekakvih razloga i koje sam zadržala za sebe...
Srce (broš) napravljeno od dvi savršene polovice pronađene na plaži...mislim da mi je ovo najdraži broš koji sam napravila
Broš jedrilica načinjen od drva korijena masline
E, k vragu, ne vidi se tekst - dakle, ove velike zelene 'skijaške' su prve naušnice koje sam napravila, manje zelene su načinjene od stakla pronađenog na plaži (i zamislite, gotovo identične!?)
Kameni privjesci za lančiće i drveno srce koje mi je zapravo izradio i poklonio momak pa je uz ono prvo srce jedan od najdražih komada nakita koji posjedujem  :)

2 komentara:

Anonimno kaže...

...vridna i maštovita, spretne ruke čine čuda... je da je stan maaalo u neredu ali se bar poso vidi...

tina.b. kaže...

ti ćeš ga očistit kad dođeš :*