17 svibnja 2010

Memory pločice iz 1920-ih ;)

Vikend sam provela prejedajući se slatkim, žugajući zbog vrimena i transferirajući dok nisam potrošila svu boju u printeru i bilu akrilnu boju bez koje ne mogu ništa. Rezultat vikenda su dakle 2 kila viška te nekih 20ak pločica spremnih da okite vaše vratiće! I da, moram se pohvalit da sam ovaj put zadovoljna sa gotovo svim uratcima (nakon što sam skužila da je bolje list za printanje premazati 2 puta s drvofiksom). Neke sam pločice doduše bojala u nešto tamnije boje pa transfer nije tako vidljiv ko na bilima, al i to ima svojih čari. I svakako bi tila napomenit da nijedan privjesak nije savršen, al to je ono što se meni na njima i sviđa. I da, većina ih je u jednom i jedinstvenom primjerku!

Uglavnom, evo kako sam ja to zamislila:
- pločice su u dimenzijama 2,5 x 4 ili 3,5 x 4,5 cm (mjere su okvirne pošto su pločice rezane ručno pa navedene vrijednosti mogu varirat +/- 2 mm, inače, podloga je drvo hrasta)
- slike na pločicama su položene okomito ili vodoravno, a ovisno o položaju slike pločice za privjesak mogu biti s jednom rupom (u sredini pri vrhu slike, pogodno za duži lančić), odnosno s dvije rupe (u kantunima vodoravno položene slike, bolje pristaje uz krači lančić, onako uz vrat)
- dužinu i boju lanca sami birate (srebro i staro zlato - max dužina lanca 80 cm)
- svaka pločica može biti i broš, kopčica dužine cca 2 cm zaljepljena vrućim ljepilom s unutarnje strane

Evo nekoliko primjera pločica s vodoravno položenim sličicama:
PRODANO!
PRODANO!
 PRODANO!
I nekoliko primjera s okomito položenim sličicama:
PRODANO!
PRODANO!
Cijene samih privjesaka i broševa je 40 kn, a privjesaka s lančićem je 60 kn bez obzira na duljinu lanca

Slike svih privjesaka, odnosno pločica, sam stavila na Fejs u album 'Baš kao memory pločice iz 20-ih' pa bacite oko ukoliko ste zainteresirani.
Ime albuma je prijateljičin komentar kad ih je jučer vidila: "ovako ja zamišljam mamory pločice iz 20-ih!" Mislim da je to bio kompliment ;)

4 komentara:

Mila kaže...

Vau,super!
I super blog!

tina.b. kaže...

hvala Mila:)

Anonimno kaže...

Gdje nabavljaš ove lance i po kojoj cijeni? Hvala!

tina.b. kaže...

Bok! Ovi lanci su iz Perle, dućan u Zagrebu.... mislim da je cijena bila negdi oko 8 kn po metru.
Ako te zanimaju zlatni njih imam viška i prodajem ih pa se možeš javiti i na mail tince2707@gmail.com