30 lipnja 2010

DIY - (NE)uspjeli pokušaj spašavanja lustera

Kupili smo onaj papirni luster, kojeg manje-više kupuju svi koji nemaju para za normalni luster, prije par godina za neke sitne kune (manje od 20 kn na nekakvoj akciji)... Počeo se lagano raspadat prije nekog vrimena i nisam ga mogla više gledat takvog. Promislila sam da bi ga bilo dobro oblipit salvetnom tehnikom... i bila bi upotrijebila salvete, al sam doma imala samo one papirne ručnike (potpuno bile) i wc papir tako da sam se ipak odlučila za strip.
Osnovna funkcija je obavljena - više se ne raspada i izgleda pristojno....
PRIJE
POSLI
Ali... kad se upali svitlo lusterić i ne izgleda baš najbolje :(
Nisam razmišljala da bi se to moglo dogodit iako je logično - luster je napravljen od jako tankog papira, gotovo prozirnog, a strip ima s obje strane tekst/sliku i onda svitlo, kad je upaljeno, u biti obasjava obje strane papira i ne razumije se ništa... otprilike ovako:
Morat ću ga držat izgašenog dok ga ne zamini neki malo bolji luster.....

Inače, ovih par dana radim kao zamjena na poslu koji sam radila prije preseljenja u Zg pa ne stignem baš puno toga napraviti.... Za vikend sam napravila 20ak novih ključića, al nikako da ih sastavim u lančiće.... valjda hoću ovih dana :)
Uživajte onda danas u suncu i moru (ko može).... ko zna do kad će nam trajat! Pusić - pozdravić :***

Broj komentara: 6:

Drangulije kaže...

samo da upitam- ovi kljucevi su pravljeni od neke mase, ili si vec postojece obojila i uredila? :)

tina.b. kaže...

postojeće sam bojala...

Drangulije kaže...

:) hvala na odgovoru... gde li ih samo nalazis toliko... :)

tina.b. kaže...

he he, na Hreliću sam ih kupila kod jednog cigića (bilo ih je 114!)... strugala im ruzinu (s nekih nisam ni tribala) i bojala! imam ih još bar pola spremno za bojanje ;)

Divana kaže...

Do sada sam ih jedino vidjala grupirane kao ukras na zidu. Super ideja!

Anonimno kaže...

Zanima me čime si bojala?