08 lipnja 2010

Ja bi opet :D

Ovo su cure koje su izlagale svoje radove zajedno sa mnom....malo su mutne slike, užasno osjetljiv aparat + trema i nije neka kombinacija ;)

Mislim da ne tribam ponavljat koliko sam oduševljena curama koje su organizirale Modni Alterego, kolegicama koje su izlagale zajedno sa mnom, svima koji su došli i pogledali, i kupili, ono što smo izlagale! Sve je naj, naj, naj!
Već sam napisala da sam imala malu tremu, najviše zbog reakcija na moj nakiTIĆ...  ipak je to bilo prvo izlaganje u javnosti (blog ne računam, tu se osjećam ko doma :). Sad s malo manjim strahom krećem u realizaciju štanda:)

Više slika možete naći tu.

I da...to ne smijem zaboravit.... Forumašice su se također došle javit i dat podršku, a sa Kristinom sam se trampila za prsten.... hihihi, u planu je bilo da ga sister dobije, al mislim da ću ga ipak ostavit sebi. Sori Željkica :*
Tila bi još jednom zahvalit svim curama koje su došle u nedjelju u Alter Ega  i ulipšale mi dan i, naravno, Anotiji, Josipi i Nataliji koje su me pozvale da sudjelujem. 
Pusa :*

2 komentara:

LadyA kaže...

vidjela sam na internetu te modne prodajne izložbe u Alteregu, baš bih voljela to vidjeti u živo. Ali nažalost predaleko sam. Ali zato imamo vas koje nad donesete dašak toga putem fotki, pa kao da sam i bila tamo;) Pozdrav!

tina.b. kaže...

iskoristi idući modni Alterego na jesen kao dobar razlog za put pod noge i izlet do Splita ;)