24 lipnja 2010

Nekad kad poželim...

Događa li se i vama da se nekad probudite neraspoloženi, bez ikakvog konkretnog razloga? I eto, baš taj dan vam ništa, al ništa, ne ide od ruke... Stvari padaju iz ruku, nogom uhitite baš svaki (oštri) kantun u kući, oparite jezik na vruću kavu, išporkate čistu majcu sladoledom...  Hm, da? Ne?
Meni je danas definitivno takav dan....Zaredalo ih se par dobrih pa je valjda morao uletit i jedan ovakav :)
Da vas previše ne umorim svojim lošim raspoloženjem (danas izbjegavam ljude, a i ljudi i Lulić biže od mene)  i ključevima kojima sam vas zatrpala zadnje vrime, evo nekoliko novih broševa.
Hope you like them :*

BUBAMARA, broš načinjen od bordo trakice kroz koju je provučena tanka žica pa je rubove moguće namištati po želji, u sredini crvene mat perlice i drvena bubamarica - PRODAN!
 
CREATE ORANGE, broš načinjen od narančasto-žute trake  kroz koju je provučena tanka žica pa je rubove moguće namištati po želji, u sredini patentni zatvarač i privjesak -PRODAN!
 
ZIPIT DOT, broš načinjen od crno bile tkanine, u sredini patentni zatvarač, PRODAN!
 
NAVY, broš načinjen od starinske bijele čipke i patentnog zatvarača, PRODAN!
 
BLUE TARTAN - PRODAN!
 
 TEENAGE LOVE AFFAIR, broš načinjen od crno bile tkanine s dva metalna privjeska u sredini, PRODAN!

Da, da... ne znam ste primjetili, al' sam skupila Kristininu foru i svakom uratku dam ime. Kod kupnje priko bloga i facebook-a ovo bi tribalo olakšat stvari.

4 komentara:

Izzy kaže...

"Tvoj" dan sam imala u utorak i bila sam nemoguća sama sebi, grrrr! Prošlo je, sreća po ljude oko mene...
Brošići su su - per i najviše mi se sviđaju Blue Tartan i Create Orange! I ja sam name - giving - freak, to je zabavan i šašav dio kreativnog procesa! :)

tina.b. kaže...

he, he, dragi me je danas tetošio pa sam nekako izgurala dan :)
i drago mi je da ti se sviđaju brošići!

naldor kaže...

a ne da poznajem take dane....u posljednje vrijeme mi se zaredalo jako puno takvih!!!

tina.b. kaže...

a kvragu! al' iza 'onih' dana slijede malo bolji dani ;)