05 lipnja 2010

Ogledalce, ogledalce...

Mislim da sam vam lagano već dosadna s Alter Egom na Forumu, Facebook-u i tu na blogu, a i s nakitom pa sam evo odlučila pokazat nešto malo drugačije. Za sutrašnje mini izlaganje treba mi ogledalo, a pošto imam samo neka stara odlučila sam od starog napraviti novo u cca pola sata. 

Ako ste i vi za trebat će vam: staro ogledalo (!?) poželjno da ima okvir (plastični u mom slučaju), ljepilo za decoupage, kist, nožice, strip (novinski papir, ukrasni papir, salvete, što vam je draže, sve prolazi),zaštitna traka, bezbojni lak u spreju (nije nužno, za završni premaz). Da, metalni dio na kojem stoji ogledalo je bio ruzinav pa sam ga prije svega obojala srebrnim sprejom. Vi ovaj korak možete izbjeći ukoliko je vaše ogledalo u boljem stanju.
Evo da vidite kako je ogledalo izgledalo prije....
Hi, hi, ove pruge su na plafonu ;)
Dakle, krenimo...
Prvo tribate zaštitnom trakom pokriti ogledalo da ga ne bi umeljali ljepilom (ono se može kasnije dignuti, al' zašto se mučiti s čišćenjem).
Kad ste zaštitili ogledalo uzmite komade stripa/papira i dobro ga natopite ljepilom za decoupage i jednostavno ljepite po plastičnom okviru. Dobro pređite kistom ili prstom preko zaljepljenih komada kako ne bi ostalo zraka ispod.
Preporučam da kad sve završite još jednim slojem ljepila pređete preko svega i popunite sa sitnijim komadićima papira eventualne rupe (pogotovo ako ne namjeravate poslje okvir lakirati). A dok se ljepilo suši snađite se kako znate ;)
Ta-da! To je to! Imate novo ogledalo...Možete još u kantune staviti kakve ukrase ili nešto slično, al ja volim jednostavne stvari pa mi je strip sasvim dovoljan. I naravno, ipak ga morate malo obrisat i očistit :)

Nema komentara: