16 lipnja 2010

otoče, otoče, još tu sam zatočen!

 
Istekla registracija na autu, neko vrime sam bez auta, a to na (polu)otoku znači da si zatočen! Ključ u bravu, nema skitnje.... do plaže i kafane se može i s biciklom :)
A kad smo kod zaključavanja, ključa i zatočeništva....pali su mi oni ključi s Hrelića na pamet. Evo sam ih konačno iskoristila! Hope you like them!!

PRODANO!
Ključići oko vrata - BIG DOT, ZEBRANO - ključevi bojani akrilnim bojama, lanci u boji srebra (točkasti veliki i zebrano dužine cca 65 cm), komad SVI SU PRODANI!
 
SMALL DOT - PRODAN!
Ključići i na uhu - FISHES (s jedne strane su nacrtane 2 ribe, a na drugoj piše fishes) i SILVER KEY - udice u boji starog zlata, odnosno srebra - PRODANE!

Broj komentara: 9:

Anonimno kaže...

Hoce bit jedan kljucic za mene? Dolazim uskoro!!

/MaJa

tina.b. kaže...

naravno! baš ti se veselim...ženska ekipa mi je zakazala ovo lito! kad si tu?

Izzy kaže...

Ajoj, ovo je fenomenalno! Sjajna ideja i izvedba, naušnice su mi posebno slatke! I drago mi je da napokon mogu vidjeti tko se krije iza Nakit.tića... ;)

Anonimno kaže...

super su ključići!!!!!! <3

tina.b. kaže...

ta-da! Izzy, to sam ti ja u sjajnom kućnom izdanju ;)

Anonimno kaže...

...pre pre dobro, a s čim si bojala ključeve???

tina.b. kaže...

baš mi je drago da su vam se ključići svidili :)
bojani su akrilnim bojama, a nakon toga sam ih još posprejala prozirnim mat, odnosno sjajnim lakom

Anonimno kaže...

Stizem pocetkom 7 mj, a ti si sad u Tp za stalno? Kad ce Zelje, govorila je da tek krajem 8 mj..?

Sanjushka kaže...

kljucici su super,obozavam nositi svog.