14 lipnja 2010

Mmmmmore...

Već par dana uživam u kupanju i sunčanju pa mi dragi moji oprostite nedostatak postova :) More je još uvik malo hladnjikavo, ali činjenica da sam sama na plaži eventualne nedostatke čini zanemarivima. Sad, dok sezona još nije počela i dok nema turista moje je omiljeno doba lita i planiram ga iskoristiti što bolje mogu.
Još se borim sa školom....dumam dal da ostavim taj diplomski za jesen il da ga se odma riješim. Što mi je pametnije, to znam....samo se ne mogu natirat da budem pametna;)

Između igre s nećakom, kupanja i sunčanja ne ostane baš puno vrimena pa sam malo zakazala s nakitom. Jedino što sam napravila zadnjih par dana su lančić i narukvica s pučicama, malo drugačije nego prošli put. Nadam se da vam se sviđaju!
 Narukvica s pucama u plavim tonovima, lanac boje starog zlata, kopčica vrlo jednostavna za korištenje, - PRODANO!
 
Lančić s uglavnom crnim pucama (većina su iste) - svaka puca je za lanac zakačena jednom alkom tako da puce nisu fiksne, lanac u boji srebra, dužica cca 60 cm, 70 kn

Nema komentara: