08 srpnja 2010

Butterflies in my tummy

Kad sam počela u prvom mjesecu izrađivat nakit nisam baš slutila da ću uopće razmišljat o nekakvoj prodaji, kamoli o ičem većem. Danas bi evo, nakon 7 mjeseci, trebala krenuti u prodaju svog nakita na štandu :) Uzbuđena sam, jako!

Kako se valjalo snać sa što manjim ulaganjima odlučila sam da mi u tu svrhu posluži jedna stara zaboravljena škrinja. Evo kako je izgledala prije
Nakon dva-tri sloja boje i 30-ak iskidanih salveta (naravno, bez pomoći spretnih ruku mog dragog ne bi uopće bilo štanda) ista škrinja danas izgleda ovako (natpis je dodan u photoshopu - izlagat ću zajedno s još jednom curom pa sam mislila da nije baš korektno da ističem svoju adresu).
Unutarnji dio koji služi za izlaganje nakita  je pomičan, napravljen od šperploče na koju je zaljepljeno pluto - katastrofa podloga za bojanje! Dvi ruke piture i još uvik izgleda na fleke. Odustala sam od savršenstva, nadam se da se s nakitom na njemu to nitko neće ni primjetit ;)
Onda, što se vama čini?

Broj komentara: 6:

Anonimno kaže...

samo neka krene :-)
još malo...

LadyA kaže...

Još na dno staviš malene točkove i spremna si za lov po rivi gdje ima najviše turista! Super ti je ideja, odlično vam izgleda "štand". Baš shabby chick;) Pozdrav!

tina.b. kaže...

haha...bilo je u planu, al sam ipak odustala ;D

ShadeOfPurple kaže...

wooooow :) stvarno ste je lijepo preuredili :)

Anonimno kaže...

jako lijepo!!!!!

tina.b. kaže...

Hvala Charlie i A :* u planu je još natpis 'hand made', al nikako da dođe na red...