24 srpnja 2010

Dance worries away!

Baš sad gledam blog i zadnji post sam napisala prije skoro 10 dana! Užasna sam! Opravdanja nekog i nemam baš osim da je lito i da je glava u oblacima i u moru...
S obzirom da sam nešto novog nakita radila, a nisam ga poslikala, danas ću s vama podijeliti nešto drugo. Riječ je o jednom malom videu koji su napravili, između ostalih, i nećak i nećakinja od dragog. Oni su inače iz Splita, al zadnjih par godina provode cilo lito u Trpnju pa su tako i našli svoje društvo s kojim su osnovali grupu Tsunamy. Inače pjevaju, al su se odlučili i okušat u plesnim vodama.

Plesači su: Toni, Ivo, Luka, Luce, Ljubica, Lana, Lea, a  Kike je koreografkinja i stilistica iza kamere :) Nadam se da nisam nikog izostavila!
Moram napomenit da su sve sami napravili - osmislili koreografiju, uvježbali je, izabrali muziku i snimili se!

2 komentara:

LadyA kaže...

Haha ovo je preslatko! Kada se samo sjetim svoga djetinjstva i mi smo imale svoju grupu pa smo pjevale iz svega glasa ispred zgrade, a ljudi su sa začepljenim ušima virili kroz balkone;) Budi redovna i bar nam postaj slike sa plaže za nas koji smo daleko od nje! Pozdrav.

tina.b. kaže...

Studio TILJ :) radijski program u živo! Još negdi doma imam par kaseta na kojima se kreveljim s prijateljicama (prvi razred osnovne).... E, da je u to vrime bilo youtube-a, facebooka i ostalih čuda ko zna di bi mi bio kraj ;))