30 srpnja 2010

Ime joj je Bernette i švicarska je ljepotica...i moja je!

Ovaj blog sam počela pisati kako bi predstavila svoj nakit. Nadam se da oni koji ga prate ili čitaju samo radi toga neće bit razočarani zadnjim postovima u kojima nema puno riječi o nakitu, a ni ovim postom jer se ni u njemu nakit neće spominjat :)

Moram s vama podijelit oduševljenje zadnjim danima koji su mi bili ko u snu! Bio mi je rođendan i od dragog sam za poklon dobila Bernette E55! Mercedes među šivaćim mašinama! S obzirom da sam očekivala košaru za biciklu možete zamislit koliko sam oduševljena!!
Do sada sam se (m)učila na Danici koja je stara vj. koliko i ja  (to ne mora nužno bit razlog lošem šivanju, takva je od kad je kupljena, bar mama tako kaže), a sada imam Bernette i 13 različitih šavova, nastavak za šivanje patenata i nastavak za šivanje rupa za puce.... i uputstva od 100 stranica :) Valjda ću do zime uspit skužit kako se u nju uvlači konac ;)

To nije bio kraj mom iznenađenju - slijedio je (meni iza leđa) isplaniran izlet na Modro i Crveno jezero,
rafting na Cetini
i večera u restoranu Kremenko (mmm, odlična riblja juha i lignji a la Kremenko)!
 
Zaljubljena sam do ušiju! Ko još ima momka ko ja?!

Broj komentara: 5:

Izzy kaže...

Ovo je jednostavno prekrasno... :)

LadyA kaže...

Već duže vrijeme imam želju otići na rafting na Cetinu, sada si me samo još više ponukala na to! Odlično! Pozdrav.

tina.b. kaže...

ja sam se super zabavila iako sam uhvaćena na prepad, potpuno nespremna. Moram priznat da sam očekivala više brzaca i slapova, al i bez toga je bilo za pamćenje!

Drangulije kaže...

Waooo... samo to mogu da kazem :)

Mare kaže...

cure mi sline pri pogledu na tvoj mercedes:))))))......bravo za dragog:))....
a cure mi sline i na pomisao na rafting:))))
a da te ne zaslinim previše:))) šaljem samo jednu
pusu:))......