13 srpnja 2010

La vita e bella!

Malo sam zapostavila blog u zadnje vrime... lipi moji, nadam se da razumijete - uz štand valja se okupat, popit kavicu/koktelčić, napravit đir po Žalu.... dobro je u zadnje vrime :)

 PRODAN!
P
Evo dva litnja lančića koja sam napravila dok je vani pado snig - SUNČEKO i BLUE GRASS, lanci u boji srebra, fimo kuglice, pamučna čipka, dužina cca 40 cm - 50 kn

Tila bi ode na blogu napomenit da su cijene na štandu nešto više od ovih navedenih na blogu i Fejsu prvenstveno zbog troškova uređenja i postavljanja štanda na rivi, ali i zbog poštarine (nju oni koji kupuju preko neta sami plaćaju). Oni koji me prate i tu i tamo pogledaju što sam novo radila mogu slobodno to naglasiti kako bi dobili popust ukoliko svrate do štanda. U planu mi je i izraditi i kupon za b(l)ogovske cijene - za koji dan ga potražite u izborniku s desne strane, isprintajte i donesite do štanda i cijene će za vas biti kao i na blogu.

Broj komentara: 5:

LadyA kaže...

U kojem si ti mjestu točno? Ako se nađem u blizini da navratim:) Super su ti ogrlice, a očekujemo i fotke postavljenoga štanda! Pozdrav.

tina.b. kaže...

Trpanj, pol. Pelješac :D
za sad otvaram samo na večer pa slike ne bi bile baš neke... ili možda baš bi...probat ću večeras:)

Jelena kaže...

slatko! i dopada mi se pozadina bloga :)

Mila kaže...

Diiiivno!

tina.b. kaže...

hvala Jelena i Mila :*