05 srpnja 2010

Minute se vuku, dani lete....

Proletio mi je zadnji tjedan da ni sama ne znam kad i kako. Nakit nisam radila, oni ključići još čekaju, štand je u rukama dragog....jedino što sam ovaj tjedan napravila su dva natpisa u spavaćoj i banji (kupaonici).
Posudila sam metalne šablone za slova, stara  (bar) duplo više od mene (inače, te šablone su se nekoć koristile za pisanje registracijskih oznaka na barkama) i odlučila se malo poigrat sa zidovima u kući.
Spavaća.... Sanjaj me!
Banja... Požuri polako - ilitiga ne požuruj me kad sam unutra ;)

Broj komentara: 5:

ShadeOfPurple kaže...

ma odlično stvarno! svaka čast na ideji :))))

tina.b. kaže...

:* hvala

LadyA kaže...

Wooow ovo je zakon!! Super ideja, hmm samo neznam gdje da nađem te šablone, daleko sam od mora;) Pozdrav!

tina.b. kaže...

LadyA, ako sam dobro primjetila na tvom blogu ti si Slavonka? ako je tako i riječne barke se moraju registrirat ;)

LadyA kaže...

Haha istina, ali ne poznam niti jednog riječnog "mornara";))