07 srpnja 2010

NakiTIĆ je dobio svoju prvu nagradu! Danas smo sretni :D

Danas je dan počeo puno bolje nego jučer, a za to je, između ostalog, zaslužna i draga Izzy kojoj zahvaljujem što me uvrstila u svojih omiljenih 10! Moram priznat da sam ponosna :* 
                  
SWEET BLOG AWARD
Pravila:
- Proslijedi nagradu 10 (slatkih) blogera(ica).
- Napiši post o nagradi, navedi tko ti ju je dodijelio i stavi slikicu nagrade.
- Stavi nagradu na svoj blog.
- Obavijesti osobe koje si nagradila putem komentara na njihovom blogu.


The rules:
- Give this award to 10 sweet bloggers.
- Make a post about the award including the picture and mention the person who gave it to
you.

- Put the award on your blog.
- Let your nominated 10 know you’ve awarded them by leaving a comment.


Isto je teško navest 10 omiljenih, tim više što ih pratim dosta.... za prvi put sam odlučila ipak napravit miks blogova koje pratim, a koji se ne tiču isključivo nakita i uradi sam projekata. I izbor je pao na ove domaće blogove:

  • Chocoholic -  smišna cura iz Splita koja vodi svoj mali modni dnevnik
  • Croator.net - blog koji prati hrvatski 'street style', moja redovita stanica svaki dan 
  • Sad pony guerrilla girl - blog ljupke Ljupke koja me uveseli svojim odjevnim kreacijama
  • Shade of purple - draga Charlie čije ideje redovito kradem
  • Christelle nakit - simpatična Kristina čije bi ideje rado ukrala, da znam plesti ;)
  • Ognjište - blog za ljubitelje interijera i za one koji traže inspiraciju kako urediti dom
  • Radionica SmallG - forumašica čije uratke obožavam
  • Lindolina - slatke ideje za male i velike
  • Škrinja kreativnosti -  blog koji sam nedavno otkrila, a za koji sam sigurna da će postati redovna stanica dnevnog rituala pregledavanja blogova
  • Laboratory of unique creatinos - Izzy, i ne samo zato što je ona uvrstila u svoj popis mene, već zato što me njezin blog redovito inspirira i što bilo bi nepravedno izostavit ga

Broj komentara: 8:

CROATOR.NET kaže...

Hvala ti!:)

Tonia kaže...

hvala ti :*
nisam znala da me pratiš :D
tvoji radovi su mi preslatki <3 samo nastavi tako :*

LadyA kaže...

Draga moja, hvala ti od srca! Baš si me obradovala;). Pozdrav!

Mila kaže...

Uuuu toliko super nakita na tvom blogu :))

tina.b. kaže...

Croator.net i LadyA- nema na čemu jer ja stvarno uživam u vašim blogovima
Tonia - hvala! i da, pratim te...vidiš, morat ću i tvoj ubacit u popis tu na blogu, zaboravim...
Mila - hvala na pohvali! mom skromnom egu ih je jaaako drago čuti :*

Divana kaže...

hvala, dragicka : )))

ShadeOfPurple kaže...

hvala draga Tina :))) potrudit ću se ovih dana i ja sastaviti "svojih deset" :) hvala još jednom :*

tina.b. kaže...

Divana i Charlie, bilo mi je zadovoljstvo :**