16 srpnja 2010

Volite li lavandu?

Ja je obožavam! Imamo je u vrtu i jedva čekam da procvita da je stavim u vaze....na stolu vani, na stolu u kući (u dnevnom i u kuhinji), na komončinu u sobi, na polici u wc-u! Svuda je bila! Prekrasno miriše cila kuća, ali ima jednu manu - brzo se osuši, a kad se to dogodi cvitići joj ispadaju pa ih ima posvuda. Iz istog razloga sam je odlučila iskoristit u drugu svrhu.
Pretpostavljam da vas većina zna da se lavanda stavlja u ormare kako bi odbila grinje (moljce). E, pa to sam i ja odlučila napravit i opet sam iskoristila stare bičve :) Ove nisam ni obukla nego jednom, dvaput jer su mi male, a preslatke su mi pa eto, da ih ne bacim.

Dakle, sve što trebate su nožice, stare bičve i grančice lavande. Odrežite bičvu okomito, od članka do lastike, presavite kiticu lavande i stavite je u donji dio bičve (gdje stoji stopalo, onaj dio koji niste odrezali), skupite cvitiće koji su ispali pa i njih uvalite unutra. Zavežete grop (čvor) na vrhu i to je to.... Spremna je za ormar! 

2 komentara:

Tonia kaže...

moram napisati ovo :D
odrezala sam lavandu i zaboravila na nju u jednoj običnoj kesici! naravno da se usmrdila onako zatvorena i bez zraka :(( ništa od mojih mirisića :(

tina.b. kaže...

a k vragu! moja se odlično drži, bitno je da je u nekom prozračnom materijalu, ne baš u plastici... jedino joj miris nije toliko izrazit više, mislim da ću malo kapnit lavandina ulja :)