25 kolovoza 2010

Krema za ruke, krema za kolače, krema za sunčanje....krema za drvo!

Od kad sam otvorila štand, ima nekih misec i po dana, mama jedne brbljave i slatke Gee me zamolila da joj napravim drveno srce koje je vidila na mom vratu. Tek sam se sad nakanila napravit isto.... uvik mi je nekako najteže napravit nešto po narudžbi, nešto što mi se možda u tom trenu i neda. Čekala sam trenutak inspiracije (i volje) i minutu slobodnog vrimena mog dragog (bez kojeg bi teško uopće radila išta s drvom, on obavi 'grublji' dio posla) i ispolirala srdašce. Ukoliko se privjesak/lančić ne svidi Gei i njenoj mami onda ide na prodaju :)









Da.... na slici je srce prije nego je premazano kremom od maslinovog ulja (radi ju mama od dragog; maslinovo ulje i pčelinji vosak - čuda čini za oštećenu kožu!) i poslije! Možete li zamislit koja je razlika u boji godova?! Meni je to najdraži dio rada s drvom... svaki put se iznenadim koliko je svaki komad jedinstven i poseban i koliko promijeni boju kad se premaže!
Eto malog savjeta za ljubitelje i imatelje drvenog nakita - ukoliko hoćete dobiti tamniju/izraženiju nijansu drva utrljajte u isti malo masne kreme poput zagrebačkog melema ili nevenove masti, prolazi čak i obično maslinovo ulje.

3 komentara:

LadyA kaže...

ODLIČNO!!! Kad bih bar imala alat kojim bih radila nakit od drveta, jer obožavam prirodne rukotvorine.

tina.b. kaže...

ja uglavnom koristim alat od momka - on mi nareže 'fete's cirkularom, a ja ih onda izbrusim prvo na stolnu brusilicu (što obično rezultira rukama u ranama), pa 'u fino' ručno, s finim glaspapirom. Rupe bušim sa svojom malom bušilicom. Ima poprilično posla oko jednog srca... ali vridi truda ;)

Drangulije kaže...

svaka ti cast na ovolikom trudu... premaz je odlican savet :)