28 kolovoza 2010

Ne pokušavajte ovo kod kuće....

....inače bi moglo rezultirati ovim! Pri tom ne mislim na lošu manikuru već na rane na prstima.
Sutra je mojoj mamički rođendan.... Nije bitno koji, al se svejedno obilježava :) a pošto već dugo nisam mrdla iz Trpnja nisam baš imala prilike kupit joj poklon. Isto tako je baš prije par dana pohvalila moje drveno srce pa eto sjajne ideje za dar! Uhvatila sam momka da 'feta' drvca i uhvatila se brušenja i struganja. Taman kad sam mislila da me krenilo, hop, nastrado jedan prst.... Dobro, nije strašno, idemo dalje, brrrrrr, eto i drugi, i treći.... 5 srdaca sam napravila i tu stala dok su još svi prsti na broju. Sad se ne mogu odlučit koje od ovih dole da joj poklonim....
Srce u gornjem redu u sredini je drvo rogača, pored njega su srca od korijena česvine, a ispod od korijena masline (oni su pinkicu veći od ovih gornjih). Jedan ide mami, a ostali su na prodaju.
Mogu se kombinirat s lancem boje starog zlata (tanji ili deblji lanac), srebra ili bakra (malo deblji lanac), dužina po volji - kom. 70 kn

1 komentar:

LadyA kaže...

Kako su mi krasna ta tvoja srdašca, meni su favoriti ovi od masline! Ovaj lijevi, svijetliji..hmm čekaj da skupim para hehe..Svaka čast!