06 kolovoza 2010

Prsti na ražnju!

Muku mučim sa silikonskim vrućim lipilom! Ne znam ko ga od vas koristi, i ne znam jel se isto događa i vama, al meni su ruke pune opeklina! To se toliko svrući da je nemoguće radit s njim duže od 15 minuta. Možda je i do pištolja.... bilo bi dobro da ima ugrađeni termostat u sebi i da sam regulira toplinu. U stvari, pištolj kojim se ja koristim je još ok (kakvih ima....jednoj forumašici je eksplodiro u ruci?!) , čini mi se da me zapravo najviše zezne kad lipim metal koji jako brzo poprimi vrućinu i zapravo me on opeče.
Npr. ovaj broš i prsten su me koštali opećenog kažiprsta i to još s prstenom nisam zadovoljna!?
Ako ko ima kakvu ideju kako spriječit opekline, ili me barem utješit da ću se s vremenom upraksirat i da će opeklina bit manje, bilo bi mi vrlo drago da se javi :D

Evo nešto drugih stvari s kojima nisam imala problema
'ŽUTO KAO SUNCE', Vuneni broš sa satenskom mašnicom, kopčica cca 2 cm s unutarnje strane - 25 kn
'SVI VOLE MORNARE', Broš od tkanine s pucom u sredini na kojoj su zaljepljena mala srca, metalna kopča cca 2 cm s unutarnje strane - PRODAN!
'ZIPLACE', Prsten napravljen od čipke i patentnog zatvarača, podesiva veličina prstena - PRODAN!

3 komentara:

Drangulije kaže...

I dalje pravis zanimljive i originalne stvari. Obavezno samo tako nastavi :)

tina.b. kaže...

hvala, hvala :D

CROATOR.NET kaže...

druga slika, samo patent <3