07 rujna 2010

Heaven is a place on Earth

Trenutno sam nezaposlena, al svejedno planiram godišnji. Deveti misec obično momak i ja iskoristimo za ribolov/ljenčarenje/prejedanje/spavanje u maloj uvalici na Pelješcu u kojoj moji imaju majušnu kamp kućicu. S obzirom da u toj uvalici nema dućana, nema telefona, nema interneta.... za očekivat je da neko vrime neću postat. Budite strpljive, kad se vratim planiram nagradnu igru!


Mucho besos a todo el mundo! Hi, hi, hi....valjda sam to dobro sročila :***

4 komentara:

LadyA kaže...

Srettann puutt..uživajte i za nas!
čekamo te..

SmallG kaže...

Želim ti dobar odmor i da uživaš ali i skupljaš ideje za nove radove! :)

bjonda kaže...

Drago mi je što sam otkrila tvoj blog. Pozdrav!

tina.b. kaže...

LadyA i SmallG malo su mi se pomrsili planovi, al uživat ću i za vas za koji dan ;)

Bjonda, i meni je drago da si otkrila moj blog, a i ja tvoj sada :)
Nadam se ćeš redovito svraćat :*