30 rujna 2010

I'm little bit lost....

Čini mi se da već dugo nisam stavljala slike naušnica, a zapravo sam i njihovu izradu nekeko zapostavila u zadnje vrime. Posljednje koje sam radila bile su u decoupage tehnici, a pošto se često osjećam (a i ponašam) ko nezrelo dijete, valjda i ne čudi što su mi baš ovakve  i  najdraže. (Na slikama je prikazano kako izgledaju naušnice s obje strane).
ALIJENACIJA Naušnice u decoupage tehnici, podloga je lagano drvo (vel.  jedne naušnice je cca 3,5 cm x 2,5 cm) - 35 kn
 
OH ŠILJO Naušnice u decoupage tehnici, podloga je lagano drvo (vel.  jedne naušnice je cca 3,5 cm x 2,5 cm) - 35 kn
 
CIJU CIJU
Naušnice u decoupage tehnici, podloga je lagano drvo (vel.  jedne naušnice je cca 3,5 cm x 2,5 cm) - 35 kn
 
STIŽU AVIONI
Naušnice u decoupage tehnici, podloga je lagano drvo (vel.  jedne naušnice je cca 3,5 cm x 2,5 cm) - 35 kn

4 komentara:

Mila kaže...

Ajme divne su,baš nešto posebno!

tina.b. kaže...

hvala Mila :*

Katarina Stojević kaže...

extra! drvo ste sami izrezivali ili kupili?

ante radetic kaže...

Bok Katarina, tek sad vidim komentar pa evo odgovor s malim kašnjenjem - sama sam ih rezala, daaaavno. U bauhausu imate za kupiti trakice od drva, letvice, koje možete lako rezati običnom školskom pilicom :)

tina b.