09 rujna 2010

Mojih 10

Loše vrime mi je pomrsilo planove i odgodilo odmor za koji dan. Stoga sam odlučila napraviti post o stvarima koje volim..... riječ je o igri za blogere u koju su me uključile  LadyA i Izzy

Pravila igre su:
  1. Napišite na svom blogu tko vas je pozvao da sudjelujete u ovoj igri.
  2. Napišite 10 stvari koje volite.
  3. Pozovite u igru 10 novih blogera.
Rules of the game "I love":
  1. Write in your post who invited you to this game.
  2. Write down 10 things you love.
  3. Invite another 10 bloggers to the game 
 Pa evo onda i mojih malih 10:

Volim se prepustit plesu, opušta mi tijelo i  um, a oslobađa kompleksa





  Volim kuhati, izmišljati vlastite recepte, stvorit obrok od namirnica koje pronađem u frižideru
Volim to isto i pojesti....volim hranu i sve što je vezano uz nju! Prvi na listi i za njega uvik spremna i gladna - pršut!
A volim i kad mi drugi kuhaju :)








Volim putovanja i sve što je vezano uz njih - od planiranja, pakiranja, preko razgledavanja, pretraživanje karte u potrazi za pravim putem do povratka i prepričavanja dogodovština...







 Volim igrat badminton! Opusti me i nasmije, a i dobro se osjećam, onako, ko da sam vježbala :)








 
 Volim ribolov, al isključivo ako idem s dragim, inače to nije to. Neopisiv je osjećaj uzbuđenja kad nešto povuće udicu... Moram se pohvalit najvećim ulovom - zubatac od 7 kg, na parangalu
Volim buvljake... nema se tu što puno za reči, spominjala sam to već na svom blogu. Pomalo opsjednuta!
Valjda je s buvljacima povezana ljubav prema starim stvarima koje se uz malo truda i mašte mogu pretvorit u nešto novo i zanimljivo. Netko ima smeće, a drugi ima unikatnu stolicu, lančić, lampu....
Šalovi, marame i sve ostalo što se nosi oko vrata - bolest! Modni mačak bi se posramio ispred moje kolekcije...mada, zanimljivo je, još uvik mi fali par boja i uzoraka... šalovi su jedini razlog  radi kojeg volim zimu!
Boje, jako volim boje! Boje svuda oko mene! Volim da je šareno! Svijet je šareni!









U igru bi uključila iduće blogerice (a nije baš bilo ni lako nać one koje još nisu igrale, iako nisam sigurna da nisu igrale):

3 komentara:

Christelle nakit kaže...

super mi je ovo :) nažalost neću sudjelovat u igrici, ne zbog nedostatka vremena, već zbog toga što moj blog nema tu crtu osobnog i privatnog u sebi pa bi bilo glupo sad odjednom među onaj nakit ovako nešto ubacit:D
p.s. u svakoj točki koju si navela sam se pronašla :D

LadyA kaže...

Haha super popis! I ja moram priznati da imamo zajedničkih dodirnih točaka. Pusa!

Mila kaže...

Stvarno ouno zajedničkih točaka!! :)
Voljela bi se priključit igrici,ako uhvatim vremena,obavezno!Malo sam zauzeta faxom i seljenjem :)