29 rujna 2010

Pamtim samo dobre dane

U zadnje vrime sam, ko što znate, zabušavala s radom i s blogom. No, pošto se vrime vani pokvarilo, a uskoro me čekaju jematva i berba maslina mislim da neću više moć na odmorizležavanje (iako sam planirala).
U nastavku ću vam pokazati par slika špangica (ili kako mi to u Dalmaciji kažemo - šnalica) s cvjetićima. Na žalost, kako imam jako kratku kosu bilo mi se glupo slikavat s njima na glavi ;) al ću upilat rodicu kad dođe da mi bude fotomodel za nove primjerke koji su mi u planu za ovaj tjedan. Enjoy <3
COLOR ME - ušivena crna špangica s unutarnje strane, cca 6 cm, promjer cvijeta je cca 8 cm - 35 kn
 TAKE ME - ušivena crna špangica s unutarnje strane, cca 6 cm, promjer cvijeta je cca 8 cm - 35 kn
SVIJET JE LOPTA ŠARENA - PRODANA
Još sam samo tila dobitnicama  javit da su kuverte spremne i da sutra ranim jutrom idu na poštu. 
Također molim curu koja je ostavila komentar uz mail ana.reljic@gmail.com da pošalje svoju adresu kako bi i ona dobila poklon :)

4 komentara:

eda kaže...

Preslatko!

LadyA kaže...

Uuuu što se krije iza žutih omotnica:) Očekujem sa oduševljenjem!(šnalice su preslatke!)Pusa.

tina.b. kaže...

Hvala Eda ;)

LadyA, znaš što se kaže za znatiželju (?!), čekaj, čekaj pa ćeš vidit sama :*

Anonimno kaže...

bas se veselim pokloncicu =)