07 rujna 2010

Ring, ring goes telephone!

Nisam baš ljubitelj prstenja....mislim, volim ih, ali ne nosit. Nekako me prstenje sputava, a osim toga imam problema s kožom pa mi nekad izbaci alergija, a psorijazu bolje da ne spominjem. Iako, u zadnje vrime mi nekako dolazi da ih nosim....a i napravila sam ih par pa teško odolim ;)
LOVE CHAIN
SMILE FOR ME - PRODAN
LOVE AND MARRIAGE - PRODAN
VINTAGE - PRODAN!
ORANGE FLOWER
GARDEN - PRODAN
OH MY GOD!
 RED ROSE - PRODAN!
Svo prstenje je podesive veličine (boje su staro zlato, zlato, bakar i srebro), a promjer cvjetova je od cca 4 cm do  5,5 cm - jedan prsten je 35 kn (osim ORANGE FLOWER koji je 25 kn)

I da, na blogu Shade of Purple sam ukrala ideju za prsten OH MY GOD!, hvala ti Charlie :*

4 komentara:

LadyA kaže...

Preslatki su, stvarno imaš super maštu! I ja volim prstenje, ali sam kao i ti..izađem u grad i nakon 5 minuta ga trpam u torbicu jer mi smeta:) Pusa.

Grisha kaže...

Oduševljena sam ovom kolekcijom, i ja volim kombinaciju dugmića i materijala, predivno! :-))) Jako mi se dopada ovaj, za mene novootkriveni blog :-)

tina.b. kaže...

LadyA, učim se, učim... sad ostane i do pola sata na ruci ;)

Grisha i meni je drago da si otkrila moj blog i da ti se sviđaju prstenčići :*

Anonimno kaže...

Hej, ves duze vrijeme pratm tvoj blog i mlo za reci je da sam odusevljena i samo tako dalje!
to je ono nešto sto ti nitko niakada nece mnoci oduzeti-to si zapravo ti!

e zanima me, u izradi toga prstenja, s cime si ih ljepila? jel postoji neka alternativna zamjena a da je pouzdana osim silikonskog ljepila????