18 rujna 2010

....a tek sam počela!

Dobro jutro drage moje :) Nakon pet (pre)kratkih dana vratila sam se među ljude. Malo mi je blog falio, al ostalo, pa.... mogla bi se ja još koji dan vratit u moje Crkvice (a vj. i hoću idući tjedan).

Nego, prijeđimo na stvar! U ovoj rubrici s desne strane, di je arhiva, jel vidite onaj okrugli broj? E da, da, 100. post ljudi moji! Iako sam lav u horoskopu, nekad onaj podznak zna napravit svoje pa da mi stvari brzo dosade i da se lako 'ohladim', al ne i s blogom! 100 postova (i još mi nije dosadilo) je za mene veliki uspjeh :) U to ime častim! Evo što sam vam namjenila:
Naušnice 'Grrrrr', broš 'Lala voli zeleno' i lančić (u boji srebra, cca 40 cm) 'Ne gledaj me s visoka'

A sad, razmišljala sam dal da vam dam neki zadatak il nešto slično, al eto, pošto slavim, bio bi me red da častim, džaba! Onda cure moje (i momci, ako vas ima), ostavite u komentarima poruku, možete napisati što vam se najviše sviđa, koju bi od ove tri stvarčice tile imat i zašto volite nakiTIĆ koji izrađujem. Onda sve skupa  lipo idete u bubanj i tri najsritnije dobivaju poklone (hm, originalni komentari, oni bi mogli dobit i nagradu direktno, bez izvlačenja)! Ne zaboravite ostavit mail uz komentar da vas mogu kontaktirat ukoliko budete izvučene :) 

I da, u pon. opet idem na odmorizležavanje pa sretne dobitnice izvlačim tek za 7 dana! Sretno svima koliko god da vas ima! Sretno i besos svima:***

Broj komentara: 8:

Anonimno kaže...

Ola!
Razlog zbog kojega mi se sviđa nakiTIĆ je taj što je zbilja unikat, nema duplikata i nigdje nisam vidjela ništa slično...a kako i sama izrađujem nakit baš pazim na to da ono što nosim bude ručni rad i unikat...zbog toga je svaki komad nakita u mojoj škrinjici poseban i svaka stvar priča svoju priču...jako bi me obradovalo da zbirci dodam i lančić "Ne gledaj me s visoka"...podsijeća me na jedno lijepo ljeto puno uspomena uz pjesmu:

http://www.youtube.com/watch?v=eMBlq023IL8

P.S/ tanjabbc@gmail.com

blanka kaže...

Kad bi nekom pozeljela poklonit nesto specjalno ( unikatno i naravno posebno)onda bi to bilo definitivno nesto iz tvoje kolekcije nakita.Iskreno da ti kazem kad bi se trebala odlucit sto mi je draze brosevi , nausnice prstenje ili lancici ,ne ne stvarno ne znam svaki komad nakita je jednom rijecju famozan ."Samo tako nastavi"
"Ne gledaj me s visoka" trenutno je moj favorit ne zato sto je najljepsi nego sam se nasla u njemu iako kao sto sam rekla vec prije svaka stvar je na svoj nacin unique!

"Be yourself no matter what they say"

P.s panther2211@gmail.com

lina kaže...

Moj favorit je lancic jer je gore zirafica s odlicnom porukom, a ja obozavam ziravice. S obzirom da sam prije i sama radila nakit znam koliko puno truda i vremena ulozis u svoj unikatan nakit i cjenim to.
Zasto mi se svida tvoj nakit? Zato sto se ne bojis ostaviti koji trag nesavrsenosti tj. neke sitnice nisu tocno na milimetar i nije sve ustimano kao neka serijska i industrijska proizvodnja.
Vec svaki tvoj rad nosi dio tvoje duse u sebi, sto dokazuje da je taj rad unikatan. A osim toga izbor materijala npr. kljucevi,gumbici i slicno stvarno super ideje i materijali koji kad izgube svoju funkciju mogu dobiti novo ruho.

Lijep pozdrav od Line

Moj mail je: linaaa2104@gmail.com

Anonimno kaže...

Ej!odmah cu reci,svidjaju mi se nausnice Grrrrrrr bez okolisanja!vrlo sam draga i simpaticna pa zato smatram da ih trebam dobiti hihi(napraviti cu ti puding s grudvicama i poslati!haha koje potkupljivanje.....ma nije!pozz

andrea.reljic@gmail.com

Anonimno kaže...

Moj favorit su nausnice, super mi je kako su razlicite a opet odgovaraju jedna uz drugu. Svidja mi se inace takav tip nakita.
Super mi je sve sto radis, ali pogotovo radovi sa drvom (korijen masline itd...), nisam prije ni primjetila kako se zanimljiva tekstura i uzorci mogu dobit tako, odlicna ideja ;)

Mail: mya_aka_majonez@hotmail.com

Anonimno kaže...

samo da komentiram ovaj zadnji mi se čini kao neuspio pokušaj, sav je nekako razmrljan i ne vidi se poruka dobro. inače pratim često blog i sve drugo mi je super al ovo baš dode u oči. pozdrav!

tina.b. kaže...

hvala svima na komentarima...poklone ću podilit u nedjelju jer sutra idem na pir (što sam zaboravila kad sam rekla da je izvlačenje u subotu;). Nadam se da se ne ljutite :*

Još da samo da odgovorim na zadnji komentar - Prije svega hvala što pratiš moj blog i hvala na pohvali jednako kao i na kritici. Osobno žiraficu ne smatram neuspjelim pokušajem, baš kao što sam pisala u postu vezanom za transfer
( http://nakitic.blogspot.com/2010/05/memory-plocice-iz-1920-ih.html ) - tehnika kojom se ove pločice izrađuju je zahtjevna (bar meni) i nisu sve ispale savršene, no meni se te male nepravilnosti sviđaju jer svaku pločicu čine jedinstvenom. Svejedno si mogao/la ostaviti svoj mail, u slučaju da te izvučem izostavila bi žirafu ;)

LadyA kaže...

Uh uh što su se blogerice raspisale, treba im znati konkurirati;)! Hmm meni se sviđa broš i lančić, jer sam po prirodi neodlučna i sa najobičnijim sitnicama počnem kombinirati i analizirati, tako da ako budem sretnica iz bubnja neka sreća odluči! Volim ovaj blog i nakiTIĆ iz razloga što mi je njegova vlasnica zaista slična po osobnosti u mnogoćemu smo se našle, volim što u svakom kutku vidim vedrinu i smisao za humor, sve je razigrano i veselo. Jednostavnost ponekada otvara mnoga srca, pusa!