28 listopada 2010

DIY - decoupage rokovnik

Neki dan sam među komentarima u jednom postu na Izzyinom blogu naletila na nešto što je jedna cura nazvala 'tehnikom peglanja'. Nisam imala strpljenja čekati odgovor (btw. danas sam vidila da je Izzy odgovorila na moj komentar, a kaže i da će složit uskoro neki tutorijal na temu:) pa sam pitala cure na Forum.hr-u znaju li o čemu se radi. 
Dakle, tehnika peglanja je - peglanje. Doslovno! 
Vjerojatno su cure koje se bave decoupageom upoznate s ovim trikom, al' meni je to nešto sasvim novo i otkriva mi tooooolike mogućnosti. Decoupage sam otkrila sasvim slučajno - kupila sam ljepilo u nekom usputnom hobby shop-u čisto da skratim dane Božićnih praznika. Iz toga su se izrodile prve naušnice, a ostalo je krenilo samo od sebe. Sve vezano za decoupage sam naučila sama tako da je grešaka bilo puno. Najveću poteškoću mi je stvaralo gužvanje  i stvaranje mjehurića zraka ispod salvete/papira (nakon što bi ga zalipila na podlogu). Sad je tome došao kraj! 
Cure, i dečki, tehnika peglanja bi bila iduća - nakon što ste podlogu obradili bojom koju želite, premažite je ljepilom za decoupage i pustite da se prosuši. Postavite salvetu/uzorak na željenu poziciju, preko toga stavite masni papir za pečenje, upalite peglu i - PEGLAJTE! Prekrasno nešto! Ja sam tako oduševljena jednostavnošću ove cakice da sam morala odmah sama isprobati.
Našla sam stari rokovnik (koji mi sada služi za evidenciju prodanog nakita) i uhvatila se boje. Bila s kapljicom modre. Nacapkala sam je u dva sloja. Premazala i osušila lipilo. Sliku sam pronašla na netu s namjerom da se uklapa uz najdraže mi stihove (Nick Cave, The ship song). Obradila je u photoshopu i isprintala na papir (ne bilo kakav papir - znate onaj koji pronađete zabijen i zgužvan u tek kupljenim cipelama - e taj! Ispeglan i zaljepljen na obični A4). Peglam, peglam... malo se napuhala ova guma s kojom je obložen rokovnik, al nema veze, to je došlo na svoje kad se ohladilo ;) Ubacila sam još malu satensku mašnu i sve skupa posprejala prozirnim mat lakom. I?
PRIJE
POSLIJE
Ako imate još koji savjet il' caku vezanu za decoupage, ali i bilo koju drugu tehniku, napišite u komentarima. Olakšat ćete mi probijanje kroz čudnovati svijet decoupagea! Lakše je u društvu!

I da, evo da vidite o kojoj pismi je riječ. Veličanstveni Nick Cave. The ship song. Enjoy!


Broj komentara: 6:

Lilly... kaže...

Super! Nisam imala pojma o ovoj tehnici do sad tako da ću svakako probati! :)) Pozdrav!

LadyA kaže...

Odlična ideja!!!
Imam mnogo rokovnika
koji su zaista preužasno ružni,
ovo će mi zaista dobro doći;)
PUSA

Asja kaže...

stvarno je super ispao rokovnik, predivno!

tina.b. kaže...

hvala, hvala :***

CreativaCale kaže...

Super je ovo .Nisam znala za peglanje.Ja bih stavila ravnu provodnu foliju preko dekupaža i trljala krpom preko i nema mehurića.Ali mi je zagonetka papir o kojem si pričala.Može li bilo koji papir ili???

tina.b. kaže...

CrativaCale - ja koristim papir za pečenje, ali vjerujem da bi mogao i obični papir. Novinski bi mogao pustiti tintu.