24 listopada 2010

Eto ti ga na blogspot!

James Brown, prsten napravljen od tkanine u zelenim tonovima, promjer cvijeta je cca 4,5 cm. S unutarnje strane podesivi prsten srebrne boje - 35 kn
TRY ME, prsten napravljen od tkanine u bež i zelenim tonovima, promjer cvijeta je cca 4 cm. S unutarnje strane podesivi prsten boje starog zlata - 35 kn
HIT THE ROAD JACK, prsten napravljen od tkanine u tirkiznim i ljubičastim tonovima, promjer cvijeta je cca 4 cm. S unutarnje strane podesivi prsten boje starog zlata - 35 kn
HULLABALOO, prsten napravljen od laganog materijala boje ciklame s crnom pucom u sredini, promjer cvijeta je cca 3,5 cm. S unutarnje strane podesivi prsten boje bakra - 35 kn
SHOOTING STAR, prsten napravljen od svijetlo ljubičastog materijala ( s crnim točkicama) i presvučenom ljubičastom pucom u sredini. Promjer cvijeta je cca 4,5 cm. S unutarnje strane podesivi prsten boje starog zlata - 35 kn

Zadnjih par dana imala sam nekoliko radova napravljenih po narudžbi. Do sada sam smatrala kako je takav način stvaranja zapravo dosadan i naporan, al sam shvatila da zapravo može biti i jest izazov. Stvarati na način da mašti mogu dati na volju samo u okvirima kupčevih želja nije ni malo lako. Prstenje na gornjim slikama rezultat je takvog rada (bilo ih je još par no oni su prodani pa nema smisla da stavljam njihove slike, upravo ti su najviše odgovarali željama kupaca). Nadam se da vam se sviđaju :)
I, može malo mjuze za ovaj tmurni i kišni dan....


Broj komentara: 10:

LadyA kaže...

Uspjela si!
Prstenčići su odlični,
najviše mi se sviđa prvi,
nekako je po mome guštu.
PUSA

Stefani kaže...

Predivni su!

tina.b. kaže...

LadyA, da uspila sam, valjda mu se raspoloženje popravilo u međuvrimenu ;)

Hvala Stefani. Uskoro se spremam pokazati one koje sam radila ovaj vikend, veeeeeliki su :)

Stefani kaže...

Jedva čekan vidit ostale pa bi mogla koji i naručit:)
Da,Oxfordice su ovosezonske...Kupila san ih prije misec ipo u Deichmana.Tad san tražila smeđe,al nije ih nigdi bilo,a sad ih stvarno ima na svakom koraku.Pogledaj u Zare,tamo su mi najlipše.

lina kaže...

Baš su zakon.
Prolazi mi kroz glavu pitanje koliko ti krpica, gumbića i končića imaš i gdje to drziš kad i sama kazes da nemas prostora

tina.b. kaže...

Stefani, kupljene, danas... Nisam baš u mogućnosti ić u shopping jer zivim Bogu iza nogu pa je proso i Deichman ;)

Lina - ne pitaj!? Muku mučim s prostorom, a i s pamćenjem (sve trpam u nekakve kutijice, teglice, kesice (...) i onda vječito nešto tražim jer se ne mogu sitit di sam ih stavila). Uzas!

lina kaže...

aha onda nemam samo ja taj problem dok sve iskopam prode mi volja i ideja i sve za hobby

tina.b. kaže...

pa zato i kažu da je nered KREATIVAN ;) jel da?!

Zondra Art kaže...

Večeras sam prvi puta na tvom blogu i mogu iskreno reći da sam oduševljena viđenim.
Prekrasni radovi, boje, oblici, smisao za estetiku...samo su neke od riječi koje mi prvo padaju na pamet. Sa velikim zadovoljstvom ću i dalje pratiti tvoj veseli i šareni blog.
Veliki pozdrav, Zondra Art

tina.b. kaže...

Hvala Zondra na lipim ričima i dobrodošla :)