05 listopada 2010

I need a little help from my friends?!

Već danima odgađam, al bojim se da ne mogu više! Došla je jesen, donila kestene, šarenilo lišća, ali i kišu i grubo vrime,.... eh da, a u ormaru još uvik litnja roba. Na žalost, nisam jedna od (virujem ipak rijetkih) sretnica koje imaju dovoljno velik ormar u kojeg bi stala sva roba koju imam (hm, možda bi dragi bio voljan preselit svoje stvari na šufit?!). Još uvik sam osuđena na prebacivanje litnjo-zimske garderobe iz ormara na vrh ormara :) Poso je to koji iziskiva snalažljivost i promišljanje o prostoru - jer, samo mađioničar može tu količinu odjeće poslagat na način da izgleda bar donekle uredno i pregledno. Al jedna novina ove godine - odlučila sam se ipak rješit stvari koje ne nosim! Do sada sam skupljala, skupljala, skupljala...  Bojim se da je ormar došo do granice pucanja po šavovima i nešto će morat ić iz njega. Problem je, što je većina odjeće u super stanju, nego eto, meni se to više ne sviđa, a glupo bi mi bilo to baciti.... Razmišljam da na blog ubacim rubriku, nešto tipa 'moj ormar' ili '2nd hand', u kojoj bi tu odjeću (pro)davala.
A sad u pokoravanje ormara! Samo da bude gotovo danas, samo da bude gotovo danas....

Broj komentara: 5:

LadyA kaže...

Ja ti obožavam slagati ormar! Da sam bliže uz kavu bi to za čas riješile..hehe a i ukrala bih ti pokoji komad.)) Pusa

tina.b. kaže...

ahahaha, valjda si jedina osoba koju znam da to voli ;) E, da si bar bliže! Trenutno sam je svu izbacila iz ormara na postelju i samo je gledam... nema joj kraja!

Divana kaže...

Tina, jedna je cura u Splitu organizirala prodaju rabljene robe u jednom kaficu u Spinutu..ne znam joj mob, al je bilo objavljeno na splitskom portalu.

tina.b. kaže...

To je super ideja! ne živim u St, al nisam ni daleko pa bi mogla i navratit ako bude to organizirano još koji put ;)

Anonimno kaže...

ideja ti je super - stavi slikice i (pro)davaj! :)

Mare