06 listopada 2010

Misli mi se roje po glavi...

Donila sam neke odluke zadnjih par dana koje su mi bar trenutno donile olakšanje. Jedna od njih je da se uhvatim rada na mapi koju moram napravit za završni ispit u školi koju sam pohađala prošle godine i da je dovršim kroz 10. mj. Kao i sve što se mora (ili bi se tribalo) napravit tako je i s ovim - neda mi se (!?), bar dok ne krenem. A dok ne krenem razmišljam o drugim stvarima. Npr., jučer, dok sam sređivala ormar i našla milijun stvari koje treba prepravit, prekrojit, sašit (i ...), pogled mi je skrenio na tužnu i zapostavljenu Bernette kad sam shvatila da još ništa nisam s njom napravila. Odma se roj ideja stvorio u glavi!
Nisam baš neka iskusna švelja, al počet ću od laganijih stvari... Prva je na redu jedna zimska suknjica, a onda torba. Jej, jedva se čekam uhvatit mašinice, al ipak ne smijem dok ne završim mapu. Onda, tek onda se bacam na šivanje!

1 komentar:

Drangulije kaže...

Svidja mi se ovako nesto sto kod vas postoji, neka doekudkacija, tako da kazem (kliknula sam link koji si oznacila)...
Kod nas zaista nema nista slicno ovome, a mislim da je vrlo pametno da tako nesto postoji.
Nadam se da si ti zadovljna nacinom na koji se radi i vrsi doedukacija.

A sada... u nove pobede :)